  • 1. Data: 2003-12-16 20:38:50
    Temat: !!!! POSZUKUJE PRACOWNIKÓW LUKAS BANKU !!!!
    Od: Tomek Wolny <v...@o...pl>

    ELO....

    najprawdopodobniej niedlugo zasile grono pracownikow lukas B.
    mozecie mi opowiedziec cos wiecej o pracy w w/w
    ??? bede dzwieczny :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-17 00:13:54
    Temat: Re: !!!! POSZUKUJE PRACOWNIKÓW LUKAS BANKU !!!!
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Tomek Wolny wrote:
    > najprawdopodobniej niedlugo zasile grono pracownikow lukas B.
    > mozecie mi opowiedziec cos wiecej o pracy w w/w
    > ??? bede dzwieczny :-)

    Ale gdzie bedziesz pracowal?
    W centrali, w oddziale?
    Jakie stanowisko?

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 3. Data: 2003-12-17 08:18:06
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Tomek pisze:

    > ELO....
    >
    > najprawdopodobniej niedlugo zasile grono pracownikow lukas B.
    > mozecie mi opowiedziec cos wiecej o pracy w w/w
    > ??? bede dzwieczny :-)
    W oddziałach dają służbowe mundurki ;->

  • 4. Data: 2003-12-17 08:26:22
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>