  • 1. Data: 2003-12-16 17:36:47
    Temat: Re: Jakie macie limity na kartach kredytowych ?
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    " kuba" <k...@g...pl> wrote in message
    news:brpfjc$3a0$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakie macie limity na KK w stosunku do zarobkow ? Mi przyznaja 3tys przy
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ
    WBK.

    > --
    w mBanku prawie 2* wplywy na podstawie historii rachunku.

    Fajas

  • 2. Data: 2003-12-17 11:01:15
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik " kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ

    U mnie zarobki brutto + 100 zł = limit VC BZ WBK

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 3. Data: 2003-12-17 11:44:44
    Temat: Jakie macie limity na kartach kredytowych ?
    Od: " kuba" <k...@g...pl>

  • 4. Data: 2003-12-17 11:53:27
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

> [...]
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ

    No wlasnie, kazdy bank inaczej to sobie liczy. W Lukasie raczej nie mniej
    niz 1,5 x zarobki, w Citi na poczatku mialem tez kolo 1,5 x a pozniej 2,5
    x.... wiec chyba BZWBK jest bardzo zachowawczy :-)
    darek

  • 5. Data: 2003-12-17 12:31:46
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > niz 1,5 x zarobki, w Citi na poczatku mialem tez kolo 1,5 x a pozniej 2,5
    > x.... wiec chyba BZWBK jest bardzo zachowawczy :-)

    W Multi na początku netto - zadeklarowane stałe wydatki.

  • 6. Data: 2003-12-17 12:37:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No wlasnie, kazdy bank inaczej to sobie liczy. W Lukasie raczej nie mniej
    > niz 1,5 x zarobki, w Citi na poczatku mialem tez kolo 1,5 x a pozniej 2,5
    > x.... wiec chyba BZWBK jest bardzo zachowawczy :-)

    BZWBK - 1,7x zarobki netto, ale juz podwyzszyc sie niestety nie da
    (oczywiscie bez zmiany zarobkow) - mimo dluzszego okresu uzytkowania.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2003-12-17 12:59:58
    Od: m...@p...onet.pl

    > W Multi na początku netto - zadeklarowane stałe wydatki.

    Ja dostałem na wejście 4 X zarobki netto.

  • 8. Data: 2003-12-17 13:23:05
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    No wlasnie, z punktu widzenia potencjalnego zarobku banku ( ale i wiekszego
    ryzyka z drugiej) troche bez sensu, przeciez jak nie splaci klient calosci
    zadluzenia to zloty interes dla banku a przy limicie rownym dochodom
    netto - jest szansa, ze splaci :-)
    pzdr,
    darek

  • 9. Data: 2003-12-17 13:44:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 17 Dec 2003 11:44:44 +0000 (UTC), " kuba"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Jakie macie limity na KK w stosunku do zarobkow ? Mi przyznaja 3tys przy 4tys
    >zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ WBK.

    Ja mam w PKO BP około 1x netto, ale tak chciałem. Z tym, że widziałem
    wewnętrzne procedury ustalania limitu (bo składałem pierwszy wniosek w
    tym oddziale i pani nie wiedziała, że kwit nie jest do pokazywania
    klientom ;)), i przy moich zarobkach i obciążeniach i tak nie mogłem
    osiągnąć więcej niz 1,7x miesięczna kwota wolna od obciążenia.

    IMHO w interesie banku leży dać więcej niz zarobki miesięczne netto,
    bo wtedy może się zdarzyć, że klient się zadłuży powyżej grace periodu
    ;), ale 5x zarobki netto to już ryzyko dla banku ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2003-12-17 13:56:36
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    4tys
    > zarobkow. Czy oferuja duzoa, czy mam gdzies indziej uciekac ? Chodzi o BZ

    W Lukasie dostałem zarobki brutto x 2