  • 1. Data: 2006-05-24 20:07:58
    Temat: zakonczone postepowanie egzekucyjne a kredyt hipoteczny
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Mam zakonczone postepowanie egzekucyjne z tytulu pozyczki - zostalo ono
    umorzone. Czy fakt ten ma wplyw na przyznanie kredytu hipotecznego, o
    ktory chce sie ubiegac? W BIKu wszystko jest ok, zdolnosc kredytowa
    jest, cala reszta tez ok. Tylko to postepowanie egzekucyjne.
    Ujawniac to czy nie?
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2006-05-24 21:40:08
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Agnetta napisał(a):
> [...]
    > ktory chce sie ubiegac? W BIKu wszystko jest ok, zdolnosc kredytowa
    > jest, cala reszta tez ok. Tylko to postepowanie egzekucyjne.

    Umorzone tzn??? okazało sie ze je wszczęto niesłusznie?
    Ja bym nie taił - jak bank sie dowie to moze tobie zrobic jesien
    sredniowiecza :>

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-05-24 21:59:38
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > ktory chce sie ubiegac? W BIKu wszystko jest ok, zdolnosc kredytowa
    > jest, cala reszta tez ok. Tylko to postepowanie egzekucyjne.

    Ryzyk fizyk.

    W dokumentach które otrzyma bank znajdzie sie równiez Twoje oswiadczenie,
    czy bylo/nie bylo prowadzone przeciwko Tobie postepowanie egzekucyjne z
    tytulu pozyczek.

    Ale jezeli ta pozyczka byla poza sektorem bankowym...
    Chyba musialo tak byc, skoro w BIK masz wszystko ok.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl/kh
    www.adekus.pl/auto

  • 4. Data: 2006-05-24 22:44:10
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w
    wiadomości news:e52jrn$1an$1@news.onet.pl...

    > Ja bym nie taił - jak bank sie dowie to moze tobie zrobic jesien
    > sredniowiecza :>

    Niby co mu zrobi ??? Co najwyzej moze odmowic udzielenia kredytu.

    marekz

  • 5. Data: 2006-05-25 06:36:23
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    MarekZ napisał(a):

    > Niby co mu zrobi ??? Co najwyzej moze odmowic udzielenia kredytu.

    A co jesli wyjdzie to po udzieleniu kredytu ?? Wtedy podpada to pod
    paragraf o skladaniu falszywego oswiadczenia.
    Pomijam fakt ze jesli bank odmowi - bedzie wpis w BIKu o negatywnym
    rozpatrzeniu wniosku - a wiele bankow takie info traktuje na niekorzysc
    klienta i czasem dochodzi dlaczego odpowiedz byla negatywna.

    pzdr
    robbi

  • 6. Data: 2006-05-25 06:43:32
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Pomijam fakt ze jesli bank odmowi - bedzie wpis w BIKu o negatywnym
    > rozpatrzeniu wniosku - a wiele bankow takie info

    O czym ty mówisz???? W BIKu nie ma informacji o "negatywnie rozpatrzonych
    wnioskach". Kto Ci takich głupot naopowiadał? Chyba w życiu nie widziałes
    raportu BIK.

    traktuje na niekorzysc
    > klienta i czasem dochodzi dlaczego odpowiedz byla negatywna.

    He he he
    śmieszne

    Darek

  • 7. Data: 2006-05-25 06:49:28
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Darek napisał(a):

    > O czym ty mówisz???? W BIKu nie ma informacji o "negatywnie rozpatrzonych
    > wnioskach". Kto Ci takich głupot naopowiadał? Chyba w życiu nie widziałes
    > raportu BIK.

    Widzialem nie raz - i jest tam takie info nazywa sie bodajże "Odmowa"
    jest obok danych o zapytaniu - no chyba ze twierdzisz iz historii
    zapytan o klienta tez na raporcie BIK nie ma ;>

    Moze dla Ciebie.

    pzdr
    robbi

  • 8. Data: 2006-05-25 09:50:45
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Agnetta napisał(a):
> [...]
    > ktory chce sie ubiegac? W BIKu wszystko jest ok, zdolnosc kredytowa
    > jest, cala reszta tez ok. Tylko to postepowanie egzekucyjne.

    Nie ma w BIKu, ale prawie na pewno jest w Bankowym Rejestrze. Takie
    informacje nie są usuwane po określonym czasie.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin