  • 1. Data: 2004-07-31 13:37:02
    Temat: zabezpiecznie dla dzieci na przyszlosc
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    krótkie pytanko do tygrysow rynkow finansowych :

    - mam kilkanasie tys pln i chcialbym je bezpiecznie zainwestowac na okres
    przynajmniej 7-10 lat (moze wiecej) - ma to byc jakies niewielkie
    zabezpiecznie dla moich dzieci (teraz maja po 8 miesiecy) na przyszlość - i
    teraz niewiem - polskie obligi .... FI ....... jakas lokata .. ????

    .... doradzcie cos

    pozdr.
    Krzysiek
    (dalem tez na wgpw-nie zlosccie sie :-) )

    begin 666 smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
    MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&
    ID%+Y#
    #`0`[
    `
    end

  • 2. Data: 2004-07-31 14:36:35
    Temat: Re: zabezpiecznie dla dzieci na przyszlosc
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl> wrote:
    > ... doradzcie cos

    Nie wysyłaj binariów na niusy...

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 3. Data: 2004-07-31 16:36:03
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Varg napisal/a:

    > Nie wysyłaj binariów na niusy...

    masz sygnaturkę dłuższą niż te binaria
    więc nie wysyłaj sygnaturki na niusy :-D

  • 4. Data: 2004-07-31 17:43:52
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > masz sygnaturkę dłuższą niż te binaria
    > więc nie wysyłaj sygnaturki na niusy :-D

    hahaha

  • 5. Data: 2004-07-31 18:37:25
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > masz sygnaturkę dłuższą niż te binaria
    > więc nie wysyłaj sygnaturki na niusy :-D

    Czy moja sygnaturka jest w formie załącznika???

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 6. Data: 2004-07-31 18:56:45
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Czy moja sygnaturka jest w formie załącznika???

    tylko się nie bijcie - chyba że chcesz rozreklamować swoją sygnaturkę ...
    może ją kiedys przeczytam ;}

  • 7. Data: 2004-07-31 21:18:00
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    sorry za zalacznik , nie mam pojecia jak sie skurczybyk podkleil
    ... poki co serdeczne dzieki za rzeczowe odpowiedzi :-]

    pozdr.
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-07-31 21:31:08
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:ceg7c6
    > - mam kilkanasie tys pln i chcialbym je bezpiecznie zainwestowac na okres
    > przynajmniej 7-10 lat (moze wiecej) - ma to byc jakies niewielkie
    > zabezpiecznie dla moich dzieci (teraz maja po 8 miesiecy) na przyszlość -

    hmm, inwestycja 7 letnia dla niemowlaka - to brzmi dumnie - ale dla niego to
    chyba bez znaczenia zupelnie, masz zapene na mysli inwestycje conajmniej 15
    letnia ?
    w takim okresie czasu - to po prognozy mozna isc tylko i wlacznie do wrozki
    powiem ci jednak jedno - nie laduj sie w zadne fundusze z ubezpieczeniem, bo
    to jest wielki e zlodziejstwo - a zdaj sie na swoj zmysl - moze trafisz - no
    i mocna alokacja srodkow

  • 9. Data: 2004-07-31 21:49:00
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

> [...]
    > ubezpieczeniem, bo to jest wielki e zlodziejstwo - a zdaj sie na swoj
    > zmysl - moze trafisz - no i mocna alokacja srodkow

    myslalem albo o jakichs FI stabilnego wzrostu, ew. obligach indexowanych,
    albo jakis pakiecik akacji (jakies banki, tpsa albo pkn).
    to jest jakies 15k pln wiec co tu mozna dywersyfikowac ? :-)
    chcialem to wpakowac w cos abym mial przynajmniej 0,5 - 1 roku spokoju i nie
    musial myslec gdzie to przezucic zeby inflacja nie zerzarla :-)

    pozdr.
    Krzysiek

  • 10. Data: 2004-07-31 21:57:28
    Od: "Mmac" <m...@b...com>