  • 1. Data: 2004-07-30 20:32:56
    Temat: opłaty poczta
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Zastanawia mnie kilka rzeczy odnosnie oplat za rachunki na poczcie -
    energia i TPSA są po 99 gr do tego pewnie oni doplacają i moze ktos wie
    ile??

    No i druga rzecz czy zebrane pieniadze przesylaja kazdemu klientowi
    osobno na konto czy robią zbiorczyt przelew i przesyłają dokumentacje
    itp (w TPsa kazdy klient ma odzielny rachunek w Energi nie jedenen dla
    danego rejonu)

    No i kolejna sprawa wpłaty na rachunke bankowy spoldzielnie
    mieszkaniowej są za darmo w moim banku spoldzielczym. I teraz dlatego ze
    spoldzielnie pokrywa te koszty, czy dlatego ze i tak by nie bylo bo
    rachunek jest w tym samym banku.

    Dzieki
    Pozdrawiam Zeus

  • 2. Data: 2004-07-30 20:46:54
    Temat: Re: opłaty poczta
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    > wpłaty na rachunke bankowy spoldzielnie
    > mieszkaniowej są za darmo w moim banku spoldzielczym. I teraz dlatego ze
    > spoldzielnie pokrywa te koszty, czy dlatego ze i tak by nie bylo bo
    > rachunek jest w tym samym banku.

    Spółdzielnia (a więc członkowie) pokrywają te opłaty, niewątpliwie są one na
    rozsądnym wynegocjowanym poziomie. W mojej spółdzielni rocznie są to setki
    tysięcy złotych :-(
    K.

  • 3. Data: 2004-07-30 20:59:33
    Od: " " <j...@g...pl>

    Zeus <y...@T...o2.pl> napisał(a):

    > Zastanawia mnie kilka rzeczy odnosnie oplat za rachunki na poczcie -
    > energia i TPSA są po 99 gr do tego pewnie oni doplacają i moze ktos wie
    > ile??

    Kto dopłaca?? Poczta?? Nic nie dopłaca.

> [...]
    > osobno na konto czy robią zbiorczyt przelew i przesyłają dokumentacje
    > itp (w TPsa kazdy klient ma odzielny rachunek w Energi nie jedenen dla

    Zbiorczy przelew.

    Jazss

  • 4. Data: 2004-07-31 07:56:41
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik j...@g...pl napisał:

    > Kto dopłaca?? Poczta?? Nic nie dopłaca.

    Widze ze rzeczowa odpowiedz. No musi TPSA doplacac nawet byla o tym mowa
    podaczas likwidowania bezprowizyjnych punktow oplat w punktach TPsa. A
    teraz biora po 99 groszy rachunki (pozostale 3,5).

    > Zbiorczy przelew.

    Zbiorczy a skad domniemasz takiego czegos?? Ciekawe.

    > Jazss

    dzieki Zeus

  • 5. Data: 2004-07-31 07:58:39
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Użytkownik KK napisał:

> [...]
    > rozsądnym wynegocjowanym poziomie. W mojej spółdzielni rocznie są to setki

    Dziki za odpowiedz
    Ale mozesz oszacowac ile placicie za jedna wplate za czynsz?? to mie
    ciekawi 1 zł 2 zł itp.
    No i czy jest roznica w podejsciu do tych oplat w bankach spoldzielczych
    i innych.
    dzieki
    Zeus

  • 6. Data: 2004-07-31 10:44:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zbiorczy a skad domniemasz takiego czegos?? Ciekawe.

    U mnie jest zbiorczy przelew (chyba za gaz i energię), a widać to po tym, że
    PekaoSA przelewa, nie zgodnie z datą do kiedy przelew powinien być wykonany,
    tylko około 2 tygodnie później.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret