  • 11. Data: 2004-07-31 22:01:24
    Temat: Re: zabezpiecznie dla dzieci na przyszlosc
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

    > Czy moja sygnaturka jest w formie załącznika???

    nie jest niezgodna z netykieta na ktora zwracasz uwage
    a jeden jej punktow to:

    "Twój podpis (sygnatura) nie powinien przekraczać 4 linii.."

    Pozd.

  • 12. Data: 2004-07-31 22:41:36
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl> wrote:
    > nie jest niezgodna z netykieta na ktora zwracasz uwage
    > a jeden jej punktow to:
    > "Twój podpis (sygnatura) nie powinien przekraczać 4 linii.."

    A zwróciłeś uwagę na wyrażenie "NIE POWINIEN"? Wysyłanie binariów na
    grupy do tego nieprzeznaczone (bez bin. w nazwie) jest ZABRONIONE, więc
    nie wyjeżdżaj z podobnymi tekstami nie mając samemu poprawnie
    skonfigurowanego czytnika...

    --
    Your universe is only a
    product of your mind

  • 13. Data: 2004-07-31 23:02:19
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

    > --
    > Your universe is only a
    > product of your mind
    > (C) Nocturnus - "Alter reality"

    widze pomoglo

    Pozd.

  • 14. Data: 2004-08-01 06:12:19
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    pytanie bylo proste a odpowiedzi :

    - Nie wysyłaj binariów na niusy...
    - masz sygnaturkę dłuższą niż te binaria
    więc nie wysyłaj sygnaturki na niusy
    - hahaha
    - Czy moja sygnaturka jest w formie załącznika???
    - tylko się nie bijcie - chyba że chcesz rozreklamować swoją sygnaturkę ...
    może ją kiedys przeczytam ;}
[...]
    - widze pomoglo

    i tylko 2 na temat - gratuluje .....

    ....... poczytajcie tez dokladniej netykiete, bo pierwszym punktem jest

    - Staraj się pisać na temat

    pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2004-08-01 07:02:57
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    KrzysieK napisal/a:
    > i tylko 2 na temat - gratuluje .....

    a może się okaże za 10 lat, że te 2 "na temat" spowodowały szkodę w Twoim
    portfelu, a te off-topicowe przyczynią się do zwiększenia rozwagi w
    korzystaniu z Quote Fixa, planowaniu inwestycji, itp.... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 16. Data: 2004-08-04 12:02:52
    Od: "bartek" <b...@o...pl>

    > i tylko 2 na temat - gratuluje .....

    witam, myślę, że będzie na temat. pracuję dla firmy, która jest dystrybutorem
    (niezależnym!!!!) funduszy inwestycyjnych, więc siłą rzeczy polecać będę tę
    formę oszczędzania/inwestowania środków. prosiłby o kontakt na priva co by nie
    uskuteczniać na grupie jakichś akcji reklamowych:b...@o...pl
    pozdrawiam
    bartek