eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiz jakiego banku przelac za granice? a moze eurotransfer? › Re: z jakiego banku przelac za granice? a moze eurotransfer?
    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: z jakiego banku przelac za granice? a moze eurotransfer?
    Date: Wed, 7 Aug 2002 14:33:06 +0200

    Użytkownik [.:whammy:.] <w...@W...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aipog0$gkn$...@n...tpi.pl...
    > witam! potrzebuje przelac pieniadze na konto w banku niemieckim.
    > niestety ani inteligo ani mbank [w ktorych mam konta] nie maja
    > takiej uslugi. zatem w jakim banku polecacie mi zalozyc rachunek
    > do tego celu? oraz co myslicie o usludze eurotransfer w pko sa?
    > rzekomo nie trzeba miec konta w pko zeby z tego skorzystac.
    > czy w tej usludze pieniadze przelewane sa z systemem SWIFT?
    > z gory dziekuje za pomoc!

    jezeli masz ekarte w mbanku, to popatrz na strone www.bidpay.com -
    korzystalem 2 razy, szybka obsluga i w porowaniniu z pkosa mniejsza
    prowizja - odbiorca otrzymuje tzw money order - czas realizacji ( w moim
    przypadku do usa) - 3-4 dni. minus - jednorazowo mozna wyslac max 700$ -
    ale kto powiedizal ze nie mozna zrobic np 2x700 :)

    pozdrawiam

    Adam