  • 1. Data: 2006-07-02 21:03:25
    Temat: wyjazd-usa
    Od: "Sylwia" <s...@o...pl>

    Witam,
    wyjeżdzam do USA na 3m. szukam banku który będzie w stanie przesłać
    zarobione środki na moje konto w Poland - niedrogo oczywiście......

    M.

  • 2. Data: 2006-07-02 23:54:06
    Temat: Re: wyjazd-usa
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Sylwia wrote:
    > Witam,
    > wyjeżdzam do USA na 3m. szukam banku który będzie w stanie przesłać
    > zarobione środki na moje konto w Poland - niedrogo oczywiście......

    gotówką
    Cudów za 3 miesiące nie zarobisz

  • 3. Data: 2006-07-03 05:42:40
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    www.moneybookers.com

  • 4. Data: 2006-07-03 07:40:09
    Od: "Belcik" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Sylwia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > wyjeżdzam do USA na 3m. szukam banku który będzie w stanie przesłać
    > zarobione środki na moje konto w Poland - niedrogo oczywiście......
    > M.

    Nie kombinuj. Jedziesz, zakładasz sobie konto, na to konto dostajesz kasę z
    pracy.

    Wracasz do domu i masz dwie opcje:
    - skarpeta
    - albo czek. Jak zamykałem konto w Wells Fargo, a rok potem w Bank of
    America, to miałem tak, że paychecki przychodziły z 2 tyg opóźnieniem, więc
    wyjechałem, a kasa jeszcze wpływała. Dlatego wcześniej zgadałem się z
    dziewczyną z banku, złożyłem dokumenty jakie trzeba a potem tylko dałem jej
    znać żeby mi zamknęła konto i przesłała czek do realizacji. Tyle, potem
    normalnym inkasem w banku poszło, jakaś tam opłata operacyjna i problem
    rozwiązany.

    R.

  • 5. Data: 2006-07-03 14:11:47
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <e8ahi9$nrn$1@news.interia.pl>, _...@i...pl
    says...
> [...]
    > znać żeby mi zamknęła konto i przesłała czek do realizacji. Tyle, potem
    > normalnym inkasem w banku poszło, jakaś tam opłata operacyjna i problem

    W Wells Fargo jest cos takiego jak "repetitive wire transfer" ustalasz
    dane pprzelewu a potem telefonicznie mozesz zlecic przelew. Oplata za
    przelew dolarow na konto dolarowe w Citi Banku (via Citi NY) $10 dolarow
    (przelew idzie ok 24 godzin .. czasem dzien wiecej). Mozesz takze
    zalozyc konto w Washignton Mutual ..... tam przelewy miedzynarodowe sa
    za darmo (jesli przelew w dolarach) minusem jest to ze musisz zlozyc
    zlecenie osobiscie w oddziale. Tak jak w Wells Fargo przelew idzie ok 24
    godzin

    AP

  • 6. Data: 2006-07-03 18:54:09
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Sylwia wrote:
    > Witam,
    > wyjeżdzam do USA na 3m. szukam banku który będzie w stanie przesłać
    > zarobione środki na moje konto w Poland - niedrogo oczywiście......

    W tym całym Polandzie to mi kara stołowali raz :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-07-04 08:45:12
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > gotówką
    > Cudów za 3 miesiące nie zarobisz

    To, ze Ty nie zarobisz nie znaczy, ze ktos inny nie zbije kokosow.
    Pamietaj Ameryka to jest kraj fortun!

    Fajas

  • 8. Data: 2006-07-04 14:48:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Fajas wrote:

    > To, ze Ty nie zarobisz nie znaczy, ze ktos inny nie zbije kokosow.

    Ktoś inny też nie. Szczególnie jak przyjeżdża na trzy miesiące na W&T

    > Pamietaj Ameryka to jest kraj fortun!

    Ha ha ha ha
    Za dużo filmów oglądasz w telewizji.,

  • 9. Data: 2006-07-07 14:05:45
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    > Ha ha ha ha
    > Za dużo filmów oglądasz w telewizji.,

    [OT]
    A Polska to kraj forfun.
    Ciotka chciała przyjechac do polski, zrobic zakup ziemi. Chciała miec kato w
    polskim banku i przeslac kase coby nie wieźć jej ze sobą.
    /A czemu nie wyjąc kasy z jej banku ze stanow ? - to bardizej skaplikowane/
    Okazało się ze nie ma sprawy, wystarczy wypełnic papiery i podpisać.
    Ale podpis MUSI byc złożony osobiscie, tj. w obecności pracownika banku.
    I i miała se konto ciotka a banki straciły naprawde ładną kase.

  • 10. Data: 2006-07-07 22:09:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kmail wrote:

> [...]
    > Ale podpis MUSI byc złożony osobiscie, tj. w obecności pracownika banku.
    > I i miała se konto ciotka a banki straciły naprawde ładną kase.

    Ta.
    A w ameryce wiesz, to konta korespondencyjnie otwierają.
    Wystarczy, że z Polski do nich zadzwonisz i ciach już masz konto.
    jedzie mi czołg?

    Co za problem przyjechać do Polski załozyć konto i zrobić przelew będąc
    już w Polsce.
    Co niee daa siee? Bank amerykański mówi, że trzeba przyjść zlecić
    przelew osobiście. Co za chołota w tej ameryce.

    A ciotka o czekach słyszała?