  • 1. Data: 2006-07-02 16:10:28
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Wiatm
    pracuje na umowe zlecenie ale niedlugo przechodze na umowe o prace ale
    najpierw musze miec 3 miesieczny okres probny (wszysttko w jednej firmie)
    Czy dostane kredyt mieszkaniowy bedąc na okresie probnym(w jakim banku jak
    tak)
    Jak nie to po jkaim czasie pracy na umowy o prace moge dostac kredyt.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-03 22:25:08
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 18:10:28 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > Czy dostane kredyt mieszkaniowy bedąc na okresie probnym(w jakim banku jak

    LukasBank. DomBank - tak, jeśli pracodawca da zaświadczenie, że przedłuży z
    Tobą umowę, ale nie na początku okresu próbnego, raczej pod koniec.
    MultiBank, mBank, GEMoneyBank - rozpatrzą wniosek wcześniej, ale podpiszą
    umowę dopiero, jak dostarczysz umowę na czas nieokreślony

    W praktycznie każdym banku da się znegocjować, że po 3 miesiącach pracy u
    danego pracodawcy (z tymi kobinacjami włącznie) dadzą kredyt, chociaż
    oficjalnie często jest >6 miesięcy.

    Za to wszędzie, gdzie próbowałem pytali, czy jest ciągłość zatrudnienia na
    umowę o pracę (u innych pracodawców, byle by była ciągłość).

    Powodzenia

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl