  • 1. Data: 2006-07-02 16:10:16
    Temat: 10 KPLN Co by tu zrobić ???
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Uzbierałem 10 tys zł. i mam dylemat co z nimi zrobić.
    Czy:
    1. Spłacić 1/4 kredytu hipotecznego w CHF zamierzonego na 5-10 lat max.
    Są podstawy do aż takiej paniki w związku z kursem w CHF?
    2. Zrobić z tego lokatę i czekać na dalszy rozwój sytuacji
    3. Spieniężyć nieruchomość rolną i kupić kawalerkę pod wynajem za jakieś
    30-40 tys. Bo z tego to już naprawdę nie ma dochodu :-(

    Co byście zrobili na moim miejscu?
    Może macie jakieś ciekawe linki do poczytania.
    Strasznie nie jestem ostatnio w temacie a nie chciałbym czegoś przegapić

    Pozdrawiam
    zch

  • 2. Data: 2006-07-02 16:18:30
    Temat: Re: 10 KPLN Co by tu zrobić ???
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Co byście zrobili na moim miejscu?

    Kupic kawałek ziemi w jakims sensownym miejscu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-02 17:20:48
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@d...com>

    --
    Bogdan Kornacki

    Użytkownik "zch28" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Uzbierałem 10 tys zł. i mam dylemat co z nimi zrobić.
    > Czy:
    > 1. Spłacić 1/4 kredytu hipotecznego w CHF zamierzonego na 5-10 lat max.

    Splacic! Ale dopiero po pojawieniu sie korekty spadkowej. Nie rob tego na
    wzroscie. Do tego czasu trzymac na O/N bedac w kazdej chwili gotowy do
    nadplacenia raty kredytu. Trzeba uwaznie obserwowac rynek walutowy w
    najblizszych tygodniach.

    Malin

  • 4. Data: 2006-07-02 22:28:21
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@d...com> wrote in message

> [...]
    > wzroscie. Do tego czasu trzymac na O/N bedac w kazdej chwili gotowy do
    > nadplacenia raty kredytu. Trzeba uwaznie obserwowac rynek walutowy w

    Hm, a nie lepiej przewalutować kredyt na PLN - tym bardziej że i tak zostanie
    3/4 w CHF ?
    Jak już się zapłaciło kiedyś za udzielenie najtańszego na rynku kredytu to po
    co go spłacać przed terminem.

    TomekD

  • 5. Data: 2006-07-03 05:38:25
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    TomekD napisał(a):

    > Hm, a nie lepiej przewalutować kredyt na PLN - tym bardziej że i tak
    > zostanie 3/4 w CHF ?
    > Jak już się zapłaciło kiedyś za udzielenie najtańszego na rynku kredytu
    > to po co go spłacać przed terminem.

    Tej mozliwości raczej nie biorę pod uwagę bo zdolność miałem na styk
    wyliczoną pod CHF :-(
    Jak się na prawdę zrobi gorąco z kursem to posprzedaje co tylko będę
    mógł i spłacę w całości. Zresztą jak się zrobi gorąca to i w złotówkach
    nie będzie za ciekawie. W każdym bądź razie po obecnym kursie to
    raczej nie.

    zch