  • Data: 2002-11-26 18:53:42
    Temat: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > juz
    >
    > A ile trwa zamykanie konta u nich? Jeżeli wyrobią się poniżej kwartału to
    > może się skuszę. Bo i mnie się zdarzyło wygrać :-)

    Można pismem o następującej treści:

    W związku z przyznaniem mi nagrody ( ble, ble ) proszę o wpłacenie
    wymienionej w Waszym piśmie kwoty na konto (tu numer). Za propozycję
    otwarcia konta dziękuję, rozpatrzona ona została negatywnie bez podania
    przyczyny. Rozumiem, że przyznana mi nagroda warunkowana jest otwarciem
    konta w waszym banku, niniejszym wyrażam zgodę na otwarcie i
    natychmiastowe zamknięcie ww konta na państwa koszt i we własnym
    zakresie. (podpis poświadczony notarialnie).
    W przypadku nieotrzymania ww kwoty do dnia ...... uznajemy, że nazwanie
    jej nagrodą, powoływanie się na całkowicie losowy wybór mojej osoby i
    łączenie ze słowem "otrzymać" nastąpiło w celu niegodziwym, prawnie
    zabronionym i miało na celu doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem, w celu podstępnego czerpania korzyści
    majątkowych i innych przez państwa firmę.
    Można też wspomnieć coś o prokuraturze.

    Pzdr: Dogbert