  • Data: 2002-11-25 20:16:28
    Temat: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: "lelek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj dowiedziałem się, że zostałem wylosowany w powyższym konkursie.
    Nagrodą jest karta VISA Classic z 200 zł wkładem. Warunkiem otrzymania
    nagrody jest założenie Konta24. Niestety nigdzie w necie nie znalazłem
    regulaminu owego konta, ani tabeli opłat. Strona BZ WBK nie mogła mi się w
    ogóle wczytać i kilkakrotnie się wieszała. Mam więc pytanie: czy mi się to w
    ogóle opłaci? Mam już konto w PKO BP i mBanku i to w pełni zaspakaja. Konto
    ewentualnie założyłbym ze względu na owe 200zł. Proszę o poradę...