  • 11. Data: 2004-09-16 19:00:29
    Temat: Re: wybór konta na studia we Wrocławiu
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 20:52:59 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Jest jedna podstawowa wada - żeby na Polibudzie wybrac pieniądze trzeba
    > zasuwać "aż" na pl. Grunwaldzki. W przypadku kont opartych o bankomaty
    > BZWBK
    > (Lukas, BZWBK, Multi, mB) bankomat jest pod A1 ;-))))

    Ja coraz lepiej poznaje Wrocław, ale jeszcze nie znam go aż tak dobrze ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-09-16 19:39:01
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > Ja coraz lepiej poznaje Wrocław, ale jeszcze nie znam go aż tak dobrze ;-)
    jak sie nic nie zmienilo przez kilka lat to wspomniany bankomat masz pod
    gmachem glownym pwr (A1)

  • 13. Data: 2004-09-16 19:43:04
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 21:39:01 +0200, ... <...@k...tam.pl> napisał:

    > jak sie nic nie zmienilo przez kilka lat to wspomniany bankomat masz pod
    > gmachem glownym pwr (A1)

    JA we Wrocławiu bywam tylko na tzw. "gościnnych występach" ;-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-09-16 19:46:54
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > JA we Wrocławiu bywam tylko na tzw. "gościnnych występach" ;-)

    ja rowniez, raz do roku, niestety taka srednia wychodzi :(

  • 15. Data: 2004-09-16 20:00:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:
    > Dodatkowo obsluga o niebo lepsza niz BZWBK, bankomaty ING - któych w
    > Katowicach nie brakuje i Euronety z 1 PLN. Po ew pierwszym wpływie np.
    > jakaś umowa zlecenie - możliwy jednokrotny debet.

    Ale autor wątku pisał o Wrocławiu nie o Katowicach...

    K.

  • 16. Data: 2004-09-16 20:07:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "..." <...@k...tam.pl> napisał w wiadomości

    > ja rowniez, raz do roku, niestety taka srednia wychodzi :(

    To co wy tam wiecie ;-))) A jak trzeba będzie nagle mieć gotóweczkę na piwko
    do Tawerny (kultowa knajpa, gdzie się chodziło na nieplanowane przerwy w
    zajęciach ;-)) , to zawsze lepiej mieć bankomat bliżej niż dalej
    ;-))) Ech! Piękne czasy mi sie przypomniały!

  • 17. Data: 2004-09-16 20:14:34
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 22:00:39 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > Ale autor wątku pisał o Wrocławiu nie o Katowicach...

    A to mój błąd - ale w którymś z wątków ktoś pytał o studenta w Katowicach
    ;-)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-09-16 20:35:43
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

> [...]
    > zajęciach ;-)) , to zawsze lepiej mieć bankomat bliżej niż dalej
    > ;-))) Ech! Piękne czasy mi sie przypomniały!

    mi rowniez, ale na piwko w "A0" to zawsze byla gotowka

  • 19. Data: 2004-09-16 20:41:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mi rowniez, ale na piwko w "A0" to zawsze byla gotowka

    No i o tym piszę - latanie na Grunwaldzki do bankomatu ING po gotóweczkę na
    wykład w A0 ;-) to zbyt okrutne jak się jest spragnionym ;-) Stąd gorąco
    polecam banki oparte na bankomatach BZWBK :-))))

  • 20. Data: 2004-09-16 20:49:25

> [...]
    > wykład w A0 ;-) to zbyt okrutne jak się jest spragnionym ;-) Stąd gorąco
    > polecam banki oparte na bankomatach BZWBK :-))))

    jezeli masz na uwadze lukasa to podpisuje sie pod tym, ale uwazam, ze co jak
    co, ale jak student nie ma na nieplanowany wyklad w A0 to juz tylko plakac,
    te kilka zlotych jednak trzeba miec przy sobie
    dobra konczymy watek A0 bo circa 400 km a nie chce mi sie juz dzisiaj jechac
    z tesknoty za "wiedza"