  • 1. Data: 2004-09-16 05:56:17
    Temat: czy mam szanse na kredyt?
    Od: "uqar" <u...@o...pl>

    witam

    mam okazje zalozyc swoj biznes (stacje gazowa).....ale potrzebuje okolo
    20-30000 zl na instalacje do tankowania ...mam stala prace....jednak zarobki
    to okolo 2000zl brutto na miesiac....nigdy nie bralem nic na raty....;) o
    kredycie nie wspomne. mam pytanie do bardziej obeznanych......czy jakis bank
    jest w stanie mi udzielic takiego kredytu?....moze ktos ma wlasne
    doswiadczenia...na co uwazac....gdzie brac?...i czy musze miec jakies
    zabezpieczenia?...moze ktos ma zaciagniety kredyt o podobnej kwocie...bo
    interesuyje mnie ile dodatkowo bede splacal?.jakiego rzedu jest to
    kwota??...

    pozdrawiam serdeecznie