  • 21. Data: 2004-09-16 21:57:02
    Temat: Re: wybór konta na studia we Wrocławiu
    Od: "Marek Szumny" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Szumny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ciagfj$rb5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Niedługo zacznę studiować we Wrocławiu na Politechnice i postanowiłem
    > założyć sobie jakieś konto. Problem jest taki, że się kompletnie na tym
    nie
    > znam, a im więcej stron internetowych odwiedzam, tym większy mam pętlik w
    > głowie. Nie pracuję, pieniądze będą przesyłać mi rodzice, chciałbym też
    > korzystać z tego przez internet, wypłacać z automatów i oczywiście jak
    > najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi coś doradzić? Nie musi to być
    > oczywiście konto studenckie...

    A co sądzicie o pomyśle Inteligo dla studenta? Z tego co szukałem w
    internecie, przy polibudzie jest chyba kilka automatów...

    Pozdrawiam
    Marek Szumny aka Mar_cus

  • 22. Data: 2004-09-17 05:42:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > >

    > A co sądzicie o pomyśle Inteligo dla studenta? Z tego co szukałem w
    > internecie, przy polibudzie jest chyba kilka automatów...

    Jesli jestes w stanie spelnic warunek by srednie miesieczne saldo konta bylo
    100zl lub wiecej to pomysl jest niezly.
    Ale jesli nie to 4,99zl za prowadzenie konta przy takim saldzie to jest
    chyba drogo, nie?
    W Inteligo nie ma specjalnych kont studenckich. Kazde ma takie same warunki.
    Ale moze warto pmyslec o banku na dluzej, studia (przewaznie) nie trwaja
    wiecznie, gdzies swoja historie trzeba tworzyc...

    --
    Pozdrowienia
    ---