  • 11. Data: 2004-05-24 12:28:47
    Temat: Re: www.postfinance.ch
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    In article <c8shdp$ml2$1@topaz.icpnet.pl>, LUZYTA wrote:

    > Zak?adaj?c, ze przej?zyczy?e? si? i mówi?c o minimum masz na my?li https

    Tak.

    Wyjasnijmy to tak:
    Przynajmniej przegladarki mi nie krzycza ze kawalek strony
    jest szyfrowany a kawalek nie, nikt nie listuje co jest a co nie
    wiec biore zrodlo strony, odseparowuje gify, przegladam
    skrypty jesli mozna, a ze raczej nie mozna wiec w koncu
    decyduje sie wyslac to haslo nie wiedzac czy idzie szyfrowane
    i od jutra codziennie zagladac czy mam jeszcze cos na koncie.

    OK, troche groteski nie zaszkodzi. Jak czlowiek popatrzy co sie
    w sieci moze dziac to zalamuje rece.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 12. Data: 2004-05-24 13:37:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-24 09:58, Użytkownik CzeslawEm. napisał:
    > Ida do ciebie papiery a poczta nasza droga jaka jest kazdy wie.
    > Po 2-3 tygodniach skontaktuj sie z nimi na wszelki wypadek.

    Faktycznie, przyszło wszystko dziś :)
    Wypełniam, wysyłam, jak rozumiem karta przyjdzie również pocztą? A PIN?

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2004-05-24 15:12:30
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c8stgq$t37$1@absinth.dialog.net.pl>, Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2004-05-24 09:58, U?ytkownik CzeslawEm. napisa?:
    >
    > Faktycznie, przysz?o wszystko dzi? :)
    > Wype?niam, wysy?am, jak rozumiem karta przyjdzie równie? poczt?? A PIN?

    Yeapp. Tylko odzaluj stowe na tlumaczenie przysiegle,
    nie wiem jak to by bylo bez tego ale ludzie mowili
    ze albo tlumacz albo ichnia ambasada.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 14. Data: 2004-05-24 18:53:09
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisal:

    > Yeapp. Tylko odzaluj stowe na tlumaczenie przysiegle,
    > nie wiem jak to by bylo bez tego ale ludzie mowili
    > ze albo tlumacz albo ichnia ambasada.

    Albo zle mowili, albo zle czytales - potrzebne jest
    uwierzytelnienie ksera paszportu przez DWU
    notariuszy czyli w warunkach polskich dwie
    kopie poswiadczone przez roznych darmozjadow.
    Alternatywna metoda to rzeczywiscie ichnia
    ambasada lub konsulat albo okienko poczty,
    niestety szwajcarskiej - w polska, scierwa,
    jakos nie wierza.. :-))

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 15. Data: 2004-05-25 05:23:57
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c8tkoh$ad8$1@kujawiak.man.lodz.pl>, Michal Zapalowski wrote:

    > Albo zle mowili, albo zle czytales - potrzebne jest
    > uwierzytelnienie ksera paszportu przez DWU
    > notariuszy czyli w warunkach polskich dwie

    Przesada. I jeszcze uwierzytelnienie notariuszy
    przez innych dwu niezaleznych notariuszy ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 16. Data: 2004-05-25 07:21:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-25 07:23, Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Przesada. I jeszcze uwierzytelnienie notariuszy
    > przez innych dwu niezaleznych notariuszy ?

    :) Nie, faktycznie napisali, ze trzeba miec kopie potwierdzona
    notarialnie, ale ze dwoch, to sie nie doczytalem (fakt, przegladalem
    to na szybko).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-05-25 19:09:01
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisał:

    > Przesada. I jeszcze uwierzytelnienie notariuszy
    > przez innych dwu niezaleznych notariuszy ?

    Coz, 'sicher ist sicher', jak mawial bankier Kramer :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de