  • 1. Data: 2002-03-12 10:45:41
    Temat: ::::::::::> współpraca <:::::::::
    Od: "irek" <i...@m...com.pl>

    Witam,

    Nawiążemy współpracę z bankiem zainteresowanym uruchomieniem na stronach DNA
    internetowego oddziału.

    Oferta dotyczy serwisów pow. 2 mln odsłon miesięcznie:
    www.fx4.pl oraz www.mp4.com.pl.

    Propozycje prosimy składać emailem: i...@m...com.pl

    Pozdrawiam,

    Ireneusz Piotrzkowicz
    DNA

  • 2. Data: 2002-03-12 12:05:55
    Temat: Re: ::::::::::> współpraca <:::::::::
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    irek wrote:

> [...]
    > internetowego oddziału.
    >
    > Oferta dotyczy serwisów pow. 2 mln odsłon miesięcznie:

    Człowieku, dotąd wszyscy równo cię tu ignorowali, ale jak widać nie
    pomaga, więc może postaram się wyjaśnić ci niestosowność twojego
    postępowania w przystępnych słowach:
    1. p.b.b nie jest grupą o ogłoszeniach;
    2. Żaden bank nie zgłosi ci się w ten sposób; decyzje o otworzeniu
    oddziału internetowego/udostępnieniu obsługi przez internet podejmowane
    są na szczeblu Zarządu, albo niewiele niższym i tam należałoby kierować
    swoje oferty, ale:
    3. nie sądzę, aby jakikolwiek bank był zainteresowany umieszczeniem
    swojego kanału internetowego na innej stronie niż własna;
    4. możesz spróbować sprzedać bankom miejsce na banner na swojej stronie;
    w tym celu dowiedz się jaka agencja reklamowa obsługuje dany bank i tam
    się zgłoś.

    w związku z powyższym zaprzestań, proszę, spamowania niniejszej grupy

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-12 12:46:35
    Od: "irek" <i...@m...com.pl>

    witam,

    Uznałem tę listę za jedną z najpoważniejszych, obok listy pl.biznes, no cóż
    pomyliłem się, za co serdecznie przepraszam.

    Z wyrazami szacunku

    Ireneusz Piotrzkowicz
    DNA

  • 4. Data: 2002-03-12 13:26:58
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > Uznałem tę listę za jedną z najpoważniejszych, obok listy pl.biznes, no
    cóż
    > pomyliłem się, za co serdecznie przepraszam.
    > Ireneusz Piotrzkowicz

    Witam

    Lista moze najpowazniejsza nie jest
    ale jest tu duzo fajnych ludzi ktorzy nie dosc ze wiedza to maja poczucie
    humoru ;-)
    Obserwacje z 1 dnia ;-)))

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-03-12 15:00:49
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > Uznałem tę listę za jedną z najpoważniejszych, obok listy pl.biznes, no
    cóż
    > pomyliłem się, za co serdecznie przepraszam.

    Irku - poważni to my chyba nie jesteśmy :-))) - to zatem pomyłka. Ale Tomek
    Staszewski rację miał - to propozycja jeśli juz nie na listę tylko do
    Zarządów banków ... A oni chyba nie mają czasu żeby tu zaglądać ... :-)))

  • 6. Data: 2002-03-12 22:28:12
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Staszewski rację miał - to propozycja jeśli juz nie na listę tylko do
    > Zarządów banków ... A oni chyba nie mają czasu żeby tu zaglądać ... :-)))

    niektorzy zagladaja...

  • 7. Data: 2002-03-12 23:50:32
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > niektorzy zagladaja...

    Skoro wiesz wiecej to wypadalo by pomoc IRKOWI w ramach dobrej woli
    i zblizajacych sie swiat ;-)

    Pzd Travis

    PS. A ktorzy zagladaja?