  • 1. Data: 2002-03-12 10:45:04
    Temat: Upowaznienie do obciazenia karty platniczej
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy moge upowaznic operatora telefonii komorkowej do pobierania
    naleznych mu oplat z wirtualnej karty mBanku? Czy ta karta to umozliwia?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-03-12 10:58:43
    Temat: Re: Upowaznienie do obciazenia karty platniczej
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2002 11:45:04 +0100, Michal <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > czy moge upowaznic operatora telefonii komorkowej do pobierania
    > naleznych mu oplat z wirtualnej karty mBanku? Czy ta karta to umozliwia?
    Ekarta jest kartą do transakcji MOTOIO - to jest transakcja TO więc z
    założenia powinno się dać. Osobiście jeszcze nie próbowałem

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-03-12 11:32:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Ekarta jest kartą do transakcji MOTOIO - to jest transakcja TO więc z
    > założenia powinno się dać. Osobiście jeszcze nie próbowałem

    To nie jest ani MO, ani TO, ani IO ;). To jest po prostu stale zlecenie
    obciazania karty :). Ale dac sie powinno.

    http://www.polcard.com.pl/zlecenia_stale.html

    Maciej

  • 4. Data: 2002-03-12 11:51:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2002 12:32:39 +0100, "MK" <m...@i...pl> napisał(a):

    > To nie jest ani MO, ani TO, ani IO ;). To jest po prostu stale zlecenie
    > obciazania karty :). Ale dac sie powinno.
    > http://www.polcard.com.pl/zlecenia_stale.html

    Przepraszam, myślałem że chodzi o "Telefoniczne zlecenie" - to samo tyle
    że jednorazowe
    http://www.plusgsm.pl/uslugi/phone_order.shtml

  • 5. Data: 2002-03-12 19:44:34
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Mar 2002 12:51:45 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >Przepraszam, myślałem że chodzi o "Telefoniczne zlecenie" - to samo tyle
    >że jednorazowe
    >http://www.plusgsm.pl/uslugi/phone_order.shtml

    Ty masz racje, a MK sie pospieszyl. Widac zna tylko sytuacje w Erze i
    w Idei :-)
    Tam rzeczywiscie obciazanie jest stale. Kiedys korzystalem z tego w
    Idei, i moj bank twierdzil, ze to... Internet Order.

    W Plusie natomiast jest to klasyczny przypadek Telephone Order.

    PGR

  • 6. Data: 2002-03-12 20:10:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

    > Ty masz racje, a MK sie pospieszyl. Widac zna tylko sytuacje w Erze i
    > w Idei :-)

    Oki. Osoba rozpoczynajaca watek zapytala

    czy moge upowaznic operatora telefonii komorkowej do pobierania
    naleznych mu oplat z wirtualnej karty mBanku?

    Ja zrozumialem to jako upowaznienie do cyklicznego obciazania karty, czyli
    zlecenia stalego. W przypadku Plusa faktycznie kazdorazowo dokonuje sie TO
    [wg. strona Plusa PO ;)], ale gdyby chodzialo o takie zlecenie to chyba
    osoba pytajaca nie mialaby zadnych watpliwosci :).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-03-15 09:45:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002 19:44:34 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

> [...]
    >Tam rzeczywiscie obciazanie jest stale. Kiedys korzystalem z tego w
    >Idei, i moj bank twierdzil, ze to... Internet Order.

    Na wyciagach z Lukasa mam Idee opisana jako 'centertel wirtualny' :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl