    From: "fotech" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wplaty do mBanku
    Date: Sat, 15 Jun 2002 10:13:15 GMT

    > czy istnieje mozliwosc wplacenia pieniedzy do mbanku ale bez pobierania
    > prowizji?
    > jesli tak to gdzie? byc moze niektore banki oferuja przelewy do mbnaku
    > gratis, ale ja nie chce zakladac kolejnego konta ;)
    > czy jest mozliwosc zeby pojsc do jakiegos banku i wplacic pieniadze bez
    > prowizji na konto w mbanku?
    > jestem z Wroclawia (bo pewnie BRE Bank z Lodzi ma cos takiego w swojej
    > ofercie...)

    Opcji, ze przyniesiesz gotowke do banku, w którym nie masz konta i za darmo
    Ci przeleja do innego, to chyba nigdzie na swiecie nie ma, to by sie musial
    Caritas-Bank nazywac:)
    Ja mam bezplatnie prowadzony rachunek bieżący w powszechnie dostepnym PEKAO
    SA, gdzie wpłacasz kase w kasie i przelewasz za 3 zł do jakiego chcesz
    banku. I tak się przydaje do ewentualnej szybkiej wypłaty gotówkowej duzej
    kwoty.

    Wojtek