  • 1. Data: 2002-11-04 13:13:49
    Temat: wpłata nainteligo w PKOBP
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Dziś namacalnie sprawdziłem, jak to się wpłaca gotówkę na inteligo w
    PKOBP. :)

    Poszedłem do mojej lokalnej agencji. Oczywiście musiałem wypełnić
    kwitek. Kobieta patrzyła dziwnie, w końcu nie wytrzymała i polazła się
    spytać. Potem kobietki po konsultacjach stwierdziły, że to chyba się
    robi tak, jak wpłaty na e-superkonto, ale "chyba" bez prowizji.

    Podstemplowała, zapłaciłem całe 4 PLN [dla testów] i poszedłem. :)

    Ciekawe, kiedy pieniądze będą na rachunku. :-)

    I jeszcze pytanko - czy nawet w oddziałach w których mają
    więcej niż jeden komputerów :) będę musiał wypełniać ręcznie te
    papierzysko, czy może doszli już gdzieś do przedyktowania numeru i
    wydruku potwierdzenia?

    Aha - nie chciała nazwy banku na formularzu - to wielki postęp w stosunku do
    poczty, gdzie do teraz bez nazwy banku może być problem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-11-04 14:05:06
    Temat: Re: wpłata nainteligo w PKOBP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej niż jeden komputerów :) będę musiał wypełniać ręcznie te
    > papierzysko, czy może doszli już gdzieś do przedyktowania numeru i

    Jezeli "tak, jak wpłaty na e-superkonto" to bez wypelniania papierow.
    Oczywiscie potwierdzenie wplaty ci wydrukuja.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-11-04 16:15:04
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    >Poszedłem do mojej lokalnej agencji.

    Ooo to w agencjach też można? W komunikacie było, że tylko w oddziałach.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-11-04 16:56:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Jezeli "tak, jak wpłaty na e-superkonto" to bez wypelniania papierow.
    > Oczywiscie potwierdzenie wplaty ci wydrukuja.

    Jako "dyspozycja ustna" też idą.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 5. Data: 2002-11-04 18:26:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Ooo to w agencjach też można? W komunikacie było, że tylko w oddziałach.

    W "placówkach".
    A pod tym hasłem kryje się wszystko, co zwie się PKO BP, czyli oddziały,
    ekspozytury i tego typu [ja tam nie rozróżniam ichniej terminologii].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2002-11-04 18:35:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli "tak, jak wpłaty na e-superkonto" to bez wypelniania papierow.
    > Oczywiscie potwierdzenie wplaty ci wydrukuja.

    No to ciekawe, ja się pytałem i mi powiedzieli, że zawsze wypełniony
    papier...

    A właśnie - co do tej dyspozycji ustnej - pytają też o nawę odbiorcy/nadawcy
    i wpisują je? Bo jeśli nie - to znaczy, że muszą je mieć w bazie w placówce,
    a danych klientów inteligo nie mają...
    Może dlatego ten papier - tam są pełne dane nadawcy i odbiorcy, a w
    dyspozycji ustnej chyba nie [bo raczej chyba nie dyktuje się danych
    nadawcy/odbiorcy, a może]?

    Bo kobitka powiedziała "wpisz to tak, jak wpłaty na e-superkonto" do
    drugiej - tej która mnie obsługiwała, gdy nie wiedziała gdzie ma to wpisać
    do kompa...

    Właśnie - pieniędzy niet do tej pory... grrr...
    Kiedy oni wysyłają to elixirem? Mają oni jakiś system w miarę on-line w
    agencjach, czy może zawożą dopiero na koniec dnia wszystko gdzieś "wyżej" do
    wykonania? A jak z ekspozyturami i oddziałami?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-11-04 20:47:50
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    do
    > wykonania? A jak z ekspozyturami i oddziałami?

    Ja wpłacałem ok. 13 w ekspozyturze pko, o 18.36 nie bylo jeszcze na koncie,
    a jak sprawdzalem o 21.04 w bankomacie euronetu to juz byly. Wniosek z tego
    taki, ze nie przyszly 3 sesja, ktora ksiegowana jest o 17.30 tylko jakas
    inna wewnetrzna droga.

    Pozdr. Michał

  • 8. Data: 2002-11-04 21:46:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wpłacałem ok. 13 w ekspozyturze pko, o 18.36 nie bylo jeszcze na
    koncie,

    U mnie do tej pory nie ma. ;-(

    > a jak sprawdzalem o 21.04 w bankomacie euronetu to juz byly. Wniosek z
    tego
    > taki, ze nie przyszly 3 sesja, ktora ksiegowana jest o 17.30 tylko jakas
    > inna wewnetrzna droga.

    Z tego, co mówi inteligo i PKO - to idzie eliksirem właśnie... Może im się
    księgowanie trzeciej sesji przeciągnęło. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-11-04 21:58:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq6psj$gvt$1@news.onet.pl, n...@o...pl wrote:

    > Z tego, co mówi inteligo i PKO - to idzie eliksirem właśnie... Może
    > im się księgowanie trzeciej sesji przeciągnęło. ;-)

    Inna teoria: ekspozytorzy i agenci wpłacają to potem w bankomatach
    depozytowych, dlatego bankomaty mądrzejsze od salda na koncie ;)

  • 10. Data: 2002-11-04 21:59:14
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > koncie,
    >
    > U mnie do tej pory nie ma. ;-(

    Pewnie dlatego, ze wpacales w agencji. Oni tam chyba wszystkie przelewy
    wysylaja wieczorem do centrali, a eliksirem wychodza nastepnego dnia rano,
    albo jeszcze pozniej. Jutro powinno dojsc :-)

    > tego
    >
    > Z tego, co mówi inteligo i PKO - to idzie eliksirem właśnie... Może im się
    > księgowanie trzeciej sesji przeciągnęło. ;-)

    Pewnie tak wlasnie bylo

    Pozdr. Michał