  • 1. Data: 2002-11-04 12:04:20
    Temat: ciagle klopoty z konkursem multi - co radzicie
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    Wzialem udzial w konkursie w multibanku (tam gdzie zyja kolibry).
    Nazbieralem punkty i wybralem sobie dwie nagrody. Niestety w obu przypadkach
    dostalem nie to co zamowilem! Mial byc aparat olympuc c-220 - przyslali
    HP620 powolujac sie na pkt w regulaminie ze moga przyslac inny o tej samej
    wartosci. Wg mnie wartosc HP jest o jakies 200pln nizsza ale ok -
    przelknalem to, niech im bedzie HP. Ale z druga nagroda to mnie dzisiaj
    rozlozyli na lopatki!! Miala byc kurtka w rozmiaze S w kolorze zielonym
    (przy zamawianiu nagrody pytali sie jaki ma byc rozmiar i kolor - wybralem
    to z dostepnej palety). Dostalem kurtke czerwona Lke. Zlozylem reklamacje -
    przez 2 tygodnie zero odzewu, wiec dzisiaj sam do niech zadzwonilem i
    operatorka po konsultacjach stwierdzila, ze kurtki mi nie wymienia bo kurtek
    juz nie maj ai koniec!
    Normalnie cisnienie wzroslo mi dwukrotnie - przeciez to hamstwo!

    Prosze o rade co mam teraz zrobic - skladac jeszcze raz reklamacje? gdzie
    zlozyc ta reklamacje? czy arbiter bankowy bedzie dobrym adresem? moe ktos
    podac namiary? (dodam ze kurtka jest wartosci okolo 600-650zl)

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-11-04 12:27:15
    Temat: Re: ciagle klopoty z konkursem multi - co radzicie
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > zlozyc ta reklamacje? czy arbiter bankowy bedzie dobrym adresem? moe ktos
    > podac namiary? (dodam ze kurtka jest wartosci okolo 600-650zl)

    to na pewno chodzi o multibank?

  • 3. Data: 2002-11-04 12:36:54
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > to na pewno chodzi o multibank?

    tak to na pewno chodzi o multibank!

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-11-04 12:37:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to na pewno chodzi o multibank?

    Multi tez robil. Sadzac po opisanych problemach - skorzystali chyba z uslug
    jakiejs firmy zewnetrznej. Czy ktos ma opakowanie - albo zwrocil uwage co to
    byla za firma (czy to np z Lodzi - czy z Wawy?).

  • 5. Data: 2002-11-04 12:38:16
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    Wszysko przyszlo masterlinkiem (chyba tak nazywa sie ta firma kurierska).
    innych znakow szczegolnych nie zauwazylem

    pzdr

    matjaw

    PS - Podchodzi to pod arbitra bankowego czy nie?

  • 6. Data: 2002-11-04 12:49:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wszysko przyszlo masterlinkiem (chyba tak nazywa sie ta firma kurierska).
    > innych znakow szczegolnych nie zauwazylem

    a masz tam moze dowod przyjecia itp - zobacz skad to przyszlo - powinien byc
    nadawca :)

  • 7. Data: 2002-11-04 12:50:32
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > a masz tam moze dowod przyjecia itp - zobacz skad to przyszlo - powinien
    byc
    > nadawca :)

    Nadawca to multibank - aparat byl kupiony w office depot (taka ma gwarancje)

    pzdr

    matjaw

    PS a co z tym arbitrem ?:)

  • 8. Data: 2002-11-04 14:13:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq5pno$h7a$1@absinth.dialog.net.pl, m...@p...onet.pl wrote:

    > PS - Podchodzi to pod arbitra bankowego czy nie?

    Bardzo watpie - to nie jest normalna dzialalnosc bankowa.
    Wartosc ew. szkody w pieniadzach bylaby dla arbitra trudna do ustalenia,
    musialby powolywac ekspertow, a tego nie robi - tu tylko sąd.