  • 1. Data: 2002-11-04 13:06:56
    Temat: [ING] pracownicy banków to masochiści ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wytłumaczncie mi prosze jedną rzecz.
    Mam konto taryfa 0 w ING.
    Przy jesgo zakładaniu (a ściślej przekształcaniu Standard2)
    zaznaczyłem że ma być bez wyciągu.
    NIestety patrze przez INGOnLine, a tu prowizja za wyciąg jest.
    Hmm. Zadzwoniłem do oddziału. A tu panienka mówi że ponieważ tu chodzi o
    zmianę na koncie klienta to musi być reklamacja piseman.
    Czy ktoś mnie może oświecić po co ?

    KJ

  • 2. Data: 2002-11-04 13:13:28
    Temat: Re: [ING] pracownicy banków to masochiści ?
    Od: "adams99" <a...@w...pl>

    Miałem to samo ale bez zmiany konta - nie zamawiałem wyciągu bo mam
    online.Na koncie znalazło się -2,5zł za wyciąg - poszedłem do oddziału
    powiedziałem o co chodzi i na drugi dzień na koncie był zwrot kasy.Bez
    żadnych pisemnych wyjaśnień - szybko i miło.