  • 1. Data: 2002-11-04 14:00:07
    Temat: Diners Club International
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Moja firma dostala zaproszenie do udzialu w programie kart firmowych
    Diners`a. Śliczny folderek informuje, jak to miło i opłacalnie jest posiadać
    i korzystać z kart Diners. Folder jak to folder - ciężko go brać poważnie
    (np. przy kalkulacji profitów z karty (do 60 dni bezodsetkowego kredytu)
    używana jest wartość "średnie roczne odsetki bankowe" przyjęta na poziomie
    16% (może chodzi im o ustawowe ??? ;-)
    Jak wypadają te karty w porównaniu z VISA GOLD z których obecnie
    korzystamy - macie namiary na jakieś rzetelne informacje???

  • 2. Data: 2002-11-04 14:05:33
    Temat: Re: Diners Club International
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Uzywalem firmowej DC - stwierdzilem z bolem ze wyplaty z bankomatow dzialaja
    tylko w Euronecie (mimo tez naklejek na bankomatach Citka), w wielu miejscach
    nie jest akceptowana (np. kasy PKP) - DC mial (ma) problemy z terminowym
    regulowaniem zobowiazan, taksowkarze sie wsciekali bo DC kaze dostarczyc
    papaier w ciagu 7 dni od transakcji.
    Ale karta ladnie wyglada.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl