  • 11. Data: 2021-09-21 20:36:24
    Temat: Re: wolę zapytać
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:701434cd-df1e-4785-93d2-bf64d4a68a3fn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > wtorek, 21 września 2021 o 15:45:24 UTC+2 Krzysztof Halasa

    podpis był w 2008r a w 2016 dowod i paszport chcieli bo "duża suma" wypłaty i
    imigrant

> [...]
    > A może już była prawda(tzn. jednak zaczęli sprawdzać ID)?
    > Bo to się pojawiło wtedy, jak UKejskiemu rządowi czy innej agencji
    > zginęły jakieś dyski twarde z numerami kont i ktoś to znalazł i
    > zrobiła się afera, więc próbowali po pisowsku kłamać, że taki
    > numer konta to nikomu się na nic nie przyda - i podobno nawet BBC
    > w to wciągnęli - Jeremy Clarkson podał w top gear swój numer
    > konta, żeby pokazać, że to niczym nie grozi - ale w następnym
    > odcinku już taki wesoły nie był, bo znalazł na wyciągu przelew na
    > 500 funtów dla jakiejś organizacji dobroczynnej i jednak numer

    w UK banki mówią spoko to bezpieczne
    ale lepiej nie podawaj no chłopcy non stop wymyślają nowe scamy ;)

    jedynie może nam osoba wpłacić kase
    w PL też może wpłacić,

    Clarksona zapisali na direct debit 500 funtów co miesiąć na charity :)

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7174760.stm
    https://www.directdebit.co.uk/DirectDebitExplained/P
    ages/WhatIsDirectDebit.aspx

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 12. Data: 2021-09-22 21:32:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsADABCD1098C31PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > szpeców, nie chcę sprawdzać na sobie
    >
    > co dowie o nas sklep przy zapłacie kartą debetową
    > nazwisko imię adres?
    >
    > co będzie jak wpisze zmyślone dane do billing address
    > zapłacę pomyśnie czy odrzut?

    no dobra

    ale co z pytaniami? wiecie coś?

    czy beneficjent pozna mój adres?