  • 1. Data: 2021-09-20 21:09:31
    Temat: wolę zapytać
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    szpeców, nie chcę sprawdzać na sobie

    co dowie o nas sklep przy zapłacie kartą debetową
    nazwisko imię adres?

    co będzie jak wpisze zmyślone dane do billing address
    zapłacę pomyśnie czy odrzut?

    jak zapłacę promo cenę i zechcę się zabezpieczyć przed wznową na
    kolejny miesiąc to brak srodków załatwi sprawę czy i tak mi obciąży
    debetówkę w minus?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-09-21 02:07:29
    Temat: Re: wolę zapytać
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 21:09, PiteR pisze:
    > jak zapłacę promo cenę i zechcę się zabezpieczyć przed wznową na
    > kolejny miesiąc to brak srodków załatwi sprawę czy i tak mi obciąży
    > debetówkę w minus?

    Ja do Spotify stosuję kartę wirtualną mBanku i jak ją zapomnę doładować
    przed 12 dniem miesiąca, to Spotify nie jest w stanie jej obciążyć i
    piszą do mnie żebym coś zrobił. Wtedy doładowuję i jest ok, tzn. kolejna
    próba obciążenia przez Spotify przechodzi.

    Z tym że jeśli nie chcesz wznowienia obciążenia co miesiąc to lepiej z
    góry się upewnić że można anulować obciążenie cykliczne i tak zrobić
    (anulować).

  • 3. Data: 2021-09-21 04:05:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61492241$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    user netx pisze tak:

    > Z tym że jeśli nie chcesz wznowienia obciążenia co miesiąc to
    > lepiej z góry się upewnić że można anulować obciążenie cykliczne i
    > tak zrobić (anulować).

    Piszą że można ale wiesz jak jest
    po za tym mogę zapomnieć na czas

    i jeszcze
    Czy znacie sposób żeby dawać darowizny (donation) np na bojówki PISu
    kartą ale nie ujawniać danych osobowych?

    mogę wysłać przelew z transferwise wtedy nr konta jest ich
    nie mój ale podawanie konta nie jest popularne wsród beneficjentów.
    Do jakichś gówien szemranych pozapisywali się.

    Jakaś wirtualna karta na wyspie bora bora?

  • 4. Data: 2021-09-21 04:09:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > darowizny (donation) np na bojówki PISu
    > kartą ale nie ujawniać danych osobowych?

    Można kartą podarunkową. ;) MPSANC

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2021-09-21 04:25:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sibesr$bsl$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Można kartą podarunkową. ;) MPSANC

    acha no tak

  • 6. Data: 2021-09-21 09:57:01
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-21, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    [...]

    > i jeszcze
    > Czy znacie sposób żeby dawać darowizny (donation) np na bojówki PISu
    > kartą ale nie ujawniać danych osobowych?

    https://ezzocard.com/

    Ale tanio nie będzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2021-09-21 12:57:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 września 2021 o 04:05:04 UTC+2 PiteR napisał(a):

> [...]
    > nie mój ale podawanie konta nie jest popularne wsród beneficjentów.
    > Do jakichś gówien szemranych pozapisywali się.

    To komu Ty chcesz pieniądze dawać?

    A podawanie numeru konta w UK to podobno ogólny problem, bo tam podobno można wejść
    do banku, wypisać blankiet przelewu - trzeba znać tylko numer konta źródłowego oraz
    ew. imię/nazwisko właściciela - dać pani w okienku, a ona przelew zrealizuje i nawet
    o żadne ID nie poprosi.

  • 8. Data: 2021-09-21 15:45:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > tylko numer konta źródłowego oraz ew. imię/nazwisko właściciela - dać
    > pani w okienku, a ona przelew zrealizuje i nawet o żadne ID nie

    I jeszcze, patrząc na blankiet, powie "hello XXX" :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2021-09-21 17:31:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 września 2021 o 15:45:24 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I jeszcze, patrząc na blankiet, powie "hello XXX" :-)

    A to w końcu prawda czy nie?
    A może już była prawda(tzn. jednak zaczęli sprawdzać ID)?
    Bo to się pojawiło wtedy, jak UKejskiemu rządowi czy innej agencji zginęły jakieś
    dyski twarde z numerami kont i ktoś to znalazł i zrobiła się afera, więc próbowali po
    pisowsku kłamać, że taki numer konta to nikomu się na nic nie przyda - i podobno
    nawet BBC w to wciągnęli - Jeremy Clarkson podał w top gear swój numer konta, żeby
    pokazać, że to niczym nie grozi - ale w następnym odcinku już taki wesoły nie był, bo
    znalazł na wyciągu przelew na 500 funtów dla jakiejś organizacji dobroczynnej i
    jednak numer konta zmienić musiał ;>

  • 10. Data: 2021-09-21 17:55:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 03:57:14 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    > znać tylko numer konta źródłowego oraz ew. imię/nazwisko
    > właściciela - dać pani w okienku, a ona przelew zrealizuje i nawet

    Nie ma jak poprosic, bo zadnego ID nie maja :-)

    Ale wypelnia to sie raczej czek, a banki wymyslily narzedzia
    autoryzujace - tzn karte do potwierdzania czeku, bez zdjecia
    ... ale tego juz chyba nie ma, bylo 30 lat temu.

    J.