  • 1. Data: 2013-08-06 14:16:46
    Temat: wirtualna karta
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    muszę pilnie zapłacić/założyć za zleceniodawcę za pewną usługę płatną
    kartą. Problem w tym że zleceniodawca jest na maksa niezorganizowany i
    na 100% nie wypowie tej usługi na czas, przez co będą ściągać kolejne
    kwoty. Więc nie chcę używać swojej prawdziwej karty.

    Więc wchodzi w grę założenie subkonta do inteligo, wyrobienie karty,
    zapłacenie, likwidacja karty, usługa się nie odnowi bo autoryzacja nie
    przejdzie.

    Ale jest to na tyle pilne, że nie bardzo chcę czekać na to aż mi karta z
    Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy są jakieś czysto wirtualne a
    natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty którą mogę płacić w sieci?

    p. m.

  • 2. Data: 2013-08-06 14:19:48
    Temat: Re: wirtualna karta
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-08-06 14:16, m wrote:

> [...]
    > Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy są jakieś czysto wirtualne a
    > natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty którą mogę płacić w

    jakas karta prezentowa-przedplacona na przyklad (ing, bzwbk).
    zalozenie karty auchan/skarbonka.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2013-08-06 14:19:59
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

  • 4. Data: 2013-08-06 14:34:14
    Od: "Tomasz Pawlak" <t...@k...net.pl>

    Najszybciej:

    http://prepaid.bzwbk.pl/karty-internetowe/karty-inte
    rnetowe.html

  • 5. Data: 2013-08-06 14:42:46
    Od: "Tomasz Pawlak" <t...@k...net.pl>

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-internetowe/karta-internetowa.html
    #tab_jak_zamowic

    Od ręki działa 3-ci wariant zakupu - sprawdzone

    pzdr

  • 6. Data: 2013-08-06 17:42:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.08.2013 14:34, Tomasz Pawlak pisze:
    > Najszybciej:
    >
    > http://prepaid.bzwbk.pl/karty-internetowe/karty-inte
    rnetowe.html

    O, wygląda na to że to jest to o co mi chodziło. Thx.

    p. m.