    Date: Tue, 06 Aug 2013 14:16:46 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wirtualna karta

    Witam,

    muszę pilnie zapłacić/założyć za zleceniodawcę za pewną usługę płatną
    kartą. Problem w tym że zleceniodawca jest na maksa niezorganizowany i
    na 100% nie wypowie tej usługi na czas, przez co będą ściągać kolejne
    kwoty. Więc nie chcę używać swojej prawdziwej karty.

    Więc wchodzi w grę założenie subkonta do inteligo, wyrobienie karty,
    zapłacenie, likwidacja karty, usługa się nie odnowi bo autoryzacja nie
    przejdzie.

    Ale jest to na tyle pilne, że nie bardzo chcę czekać na to aż mi karta z
    Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy są jakieś czysto wirtualne a
    natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty którą mogę płacić w sieci?

    p. m.