  • 1. Data: 2013-08-06 00:36:11
    Temat: Open Finance, oszuści po prostu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    To jest po prostu oszukiwanie klienta, inaczej mówiąc skurwysyństwo.
    http://www.openonline.pl/lokata-rewolwer

    "Przygotowaliśmy dla Ciebie niepowtarzalną Lokatę Rewolwer - co 6
    miesięcy masz możliwość jej zerwania w ciągu 3 dni. Co możesz z tego
    mieć? Otóż jeżeli zerwiesz lokatę w ciągu 3 wyznaczonych dni, to
    zachowasz wysokie oprocentowanie 4,15%* w skali roku. Po 6 miesiącach
    możesz oszczędzać dalej bądź zerwać lokatę i nie stracić wysokiego
    oprocentowania."

    A co po gwiazdką?

    * Lokata z oprocentowaniem stałym 4,15% w skali roku na 24 miesiące z
    kapitalizacją odsetek na koniec okresu umownego. Co 6 miesięcy Klient ma
    możliwość zerwania lokaty w ciągu 3 określonych dni. Wówczas
    oprocentowanie lokaty wyniesie 3,3% w skali roku. W wypadku zerwania
    lokaty poza wymienionymi okresami następuje utrata całości naliczonych
    przez Bank odsetek.

  • 2. Data: 2013-08-06 00:45:12
    Temat: Re: Open Finance, oszuści po prostu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    A jeszcze lepiej jest w karcie produktu:

    ** Oprocentowanie Lokaty w wysokości 4,50% w skali roku obowiązuje
    wyłącznie w przypadku, gdy środki pieniężne są przechowywane na Lokacie
    przez cały okres umowny

    **** Zerwanie Lokaty bez utraty odsetek następuje po złożeniu przez
    posiadacza Lokaty dyspozycji zerwania Lokaty wyłącznie w okresie
    pierwszych 3 dni, które następują po upływie każdych kolejnych 6
    miesięcy przechowywania przez Bank kwoty Lokaty. Powyższe okresy podane
    są do wiadomości posiadacza Lokaty w zakładce ,,Szczegóły lokaty"
    dostępnej po zalogowaniu się w witrynie internetowej www.openonline.pl.
    W przypadku zerwania Lokaty w wymienionych powyżej okresach Bank naliczy
    odsetki w wysokości 3,50%.

    ALE BURDEL!

  • 3. Data: 2013-08-07 08:11:58
    Od: "Rebiun" <b...@w...pl>

    > To jest po prostu oszukiwanie klienta, inaczej mówiąc skurwysyństwo.
    > http://www.openonline.pl/lokata-rewolwer

    Wszyscy znajomi rezygnuja z uslug wszystkich firm Pana Leszka.
    Teraz juz wiesz dlaczego ? :-)

  • 4. Data: 2013-08-07 13:09:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 06 Aug 2013 00:45:12 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > dostępnej po zalogowaniu się w witrynie internetowej www.openonline.pl.
    > W przypadku zerwania Lokaty w wymienionych powyżej okresach Bank naliczy

    To nie jest burdel. To jest właściwie standard obowiązujący w Getin.
    Zresztą to jest i tak mały pikuś w stosunku do wcześniejszych praktyk
    tego banku:
    http://samcik.blox.pl/2013/01/Polisy-inwestycyjne-i-
    ludzkie-tragedie-Historia.html
    Kasę trzymałem bądź trzymam w różnych bankach, ale ten, to omijam
    wielkim łukiem.
    A drugim bankiem, od którego należy się trzymać z daleka, to Kredyt Bank
    - tylko trochę lepszy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof