  • 21. Data: 2010-09-03 11:42:57
    Temat: Re: wieloletni plan finansowy państwa
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    szczurwa wrote:

    > Za niepobrany z winy płatnika (pracodawcy) podatek odpowiada płatnik.
    > Zatem narzędzia są, brakuje woli....

    Wracajcie sobie na pbw, tu czystej "polityki" nam nie trzeba...

    witrak()

  • 22. Data: 2010-09-03 12:11:02
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    > nie w "naszych", a w "obecnych". Po wpisaniu zakazu deficytu do
    > konstytucji już byłyby inne warunki.
    >
    > To, że żadna z partii obecnych parlamencie tego nie chce nie oznacza,
    > że to nie jest słuszne.

    No wiesz... kiedyś Albania (za czasów Hodży, jak-on-się-tam-pisał) też
    miała konstytucyjny zakaz zadłużania się i jakoś to ich do dobrobytu nie
    doprowadziło...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2010-09-03 12:25:09
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Wrz, 13:03, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > No tak, oni nie zadłużali nas nawet na grosz... ROTFL

    W każdym razie będzie POSLD....

  • 24. Data: 2010-09-03 12:25:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Wrz, 13:12, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > A co to ma do rzeczy, czyli do rotacji? Zresztą ja bardzo chętnie zagłosuję
    > na SLD, musi być jakiś fun, a PO i PiS są już nudne do wyrzygania.

    Kiedyś dla "fun" to ludzie na Samoobronę głosowali:P

  • 25. Data: 2010-09-03 12:27:03
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Wrz, 00:21, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Ten "zrównoważony budżet" to w naszych warunkach science-fiction. To
    > niech przynajmniej będzie wesoło, kiedy to wszystko trzaśnie. Mam
    > nadzieję, że wtedy przynajmniej sznurka i gałęzi nie zabraknie.

    Wtedy się zwali na tych co akurat nie będę przy stole, że to ich wina
    bo jak byli wcześniej to coś tam.

    a za jakiś czas role znów się odwrócą i tak bez końca spirala na dół.