  • 1. Data: 2010-09-01 16:51:32
    Temat: BOŚ płaci :)
    Od: Homzik <h...@g...com>

    http://www.bosbank.pl/index.php?page=konto_bez_kanto

  • 2. Data: 2010-09-01 17:27:42
    Temat: Re: BOS placi :)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:065f36aa-702d-479b-a120-106c0f0970dc@f25g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > http://www.bosbank.pl/index.php?page=konto_bez_kanto

    Prowadzenie konta 10 zl miesieczmie.
    Karta debetowa platna 20 zl w drugim roku.
    Zgubisz karte - nowa 50 zlotych.

    Do bani to konto bez kantów.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-09-01 17:34:06
    Temat: Re: BOŚ płaci :)
    Od: Chromat <f...@p...poziomki.eu>

    W dniu 2010-09-01 18:51, Homzik pisze:
    > http://www.bosbank.pl/index.php?page=konto_bez_kanto

    Konto oproc 0.01% ;)

    Bos płaci za różne operacje np, przelew,płatność kartą itd
    ale...$11 regulaminu
    1.Program rozpoczyna się 1 września 2010r.
    2. Organizator może zakończyć Program w każdym czasie, bez podania przyczyny

    czyli zapłaci nam parę złotych, ale potem zero oproc
    To już lepszy był Alior, który na starcie dawał 100 zł a oproc
    zmniejszał stopniowo

    --
    Chrom

  • 4. Data: 2010-09-01 19:13:59
    Od: g...@o...pl

    > Do bani to konto bez kantów.

    Z równie ciekawych produktów BOŚ warto przypomniec konto oprocentowane 8% do
    wysokości salda 3 tys. złotych oraz 8 złotych miesięcznie za prowadzenie - tzw.
    konto wyjątkowe.

  • 5. Data: 2010-09-01 20:12:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

> [...]
    c.googlegroups.com...

    > Prowadzenie konta 10 zl miesieczmie.
    > Karta debetowa platna 20 zl w drugim roku.

    Z BOS, to chyba troche tak jak z TPSA, telefonow stacjonarnych ubywa, a oni
    robia ciagle promocje, ale za podstawowy abonament zadaja tyle, ze z komorki
    to mozna za to dlugo pogadac.
    Ciagle licza na glupich, ktorzy nie umieja liczyc, (no moze i to dobre
    zalozenia, bo przeciez jak pokazuja rozne statystyki, to coraz wiecej osob
    ma problemy z matematyka a przywrocenie jej na maturze bylo wielka narodowa
    tragedia) a to konto, to zdaje mi sie, powinno nazywac sie 'wielki kant'.

  • 6. Data: 2010-09-01 20:55:37
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 01.09.2010 19:27, wiatrak wrote:

> [...]
    c.googlegroups.com...

    > Prowadzenie konta 10 zl miesieczmie.
    > Karta debetowa platna 20 zl w drugim roku.

    Nie jest źle: "w ramach oferty specjalnej dla klientów Domu Maklerskiego
    BOŚ S.A. opłata nie jest pobierana przez 6 miesięcy od dnia otwarcia".
    Zawsze można zrezygnować po 6 miesiącach a przed upływem 12. 10
    przelewów też można zautomatyzować zleceniami stałymi. Nie wiem jak jest
    z SMS-ami potwierdzającymi transkacje. Minimum 60 zł można wyciągnąć
    przez ten czas.

  • 7. Data: 2010-09-02 13:40:36
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-01 18:51, Homzik pisze:
    > http://www.bosbank.pl/index.php?page=konto_bez_kanto

    poszukaj mojego watku z ostatnich dni i sie zastanwow kto placi i czy ty
    nie zaplacisz za kolejna promocje

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 8. Data: 2010-09-02 13:42:56
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-01 21:13, g...@o...pl pisze:

    > Z równie ciekawych produktów BOŚ warto przypomniec konto oprocentowane 8% do
    > wysokości salda 3 tys. złotych oraz 8 złotych miesięcznie za prowadzenie - tzw.
    > konto wyjątkowe.

    a tym to juz prokuratura powinna sie zajac, NIGDY trzymajac kase
    oprocentowana na 8% nie zarobilbys na utrzymanie tego konta w rezultacie
    i tak i tak trzymajac 3 tys caly miesiac zaplacilbys za prowadzenie,
    kompletnie nie rozumiem tych *** z uokik ktore czepiaja sie gerdy bo
    narzuca dystrybutorom minimalne stawki a nie reaguje na ewidentne
    oszustwo reklamowane w takiej ilosci w mediach

  • 9. Data: 2010-09-02 13:44:06
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-01 22:55, XYZ pisze:

> [...]
    > przelewów też można zautomatyzować zleceniami stałymi. Nie wiem jak jest
    > z SMS-ami potwierdzającymi transkacje. Minimum 60 zł można wyciągnąć

    a sprawdz ile kosztuje rezygnacja przed uplywem 12 miesiecy,

  • 10. Data: 2010-09-02 14:32:51
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.09.2010 15:44, Kotlet Mielony wrote:

    > a sprawdz ile kosztuje rezygnacja przed uplywem 12 miesiecy,

    Nie chce ci się samemu sprawdzić? Rozdział 4 INNE CZYNNOŚCI I USŁUGI, ZA
    KTÓRE BANK NIE POBIERA OPŁAT, pkt. 13: Zamknięcie rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego i rachunku oszczędnościowego.