  • 1. Data: 2010-09-01 11:10:35
    Temat: [Polban] była awaria ?
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    http://www.polbank.pl/
    Przed chwilą coś takiego miałem teraz juz OK
    Service Temporarily Unavailable
    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance
    downtime or capacity problems. Please try again later.

    Nie wiem czy to tylko strona informacyjna czy też główny serwer

    Damian

  • 2. Data: 2010-09-01 14:08:29
    Temat: Re: [Polban] była awaria ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
    >
    > Nie wiem czy to tylko strona informacyjna czy też główny serwer

    to normalne w polbanku