  • 1. Data: 2010-09-01 14:58:23
    Temat: Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Właśnie próbuję przelać pieniądze z ROR na KO w Eurobanku i nie mogę.
    Kwota przelewu jest na kilka sekund blokowana na ROR, po czym dostaje
    wiadomość, że operacja nie mogła być zrealizowana.:

    Dyspozycja przelewu zwykłego na kwotę 45.1, zlecona 2010-09-01 nie mogła
    zostać wykonana.

    Też ktoś tak ma?

  • 2. Data: 2010-09-01 16:29:17
    Temat: Re: Eurobank odrzuca mi przelewy wewnętrzne.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:i5lpmc$qtb$1@news.task.gda.pl...

    > Też ktoś tak ma?

    Chyba wszystko wróciło do normy - przelewy poszły.