  • 1. Data: 2004-02-16 22:02:13
    Temat: Gdzie i jaki kredyt tzw. refinansowy?
    Od: "Tom" <k...@p...com>

    Witam!
    W związku z tragiczną sytuacją finansową jestem zmuszony zaciągnąć kredyt na
    spłatę moich długów.
    Kwota kredytu to około 60 tys. zł. Osobiście nie posiadam zdolności
    kredytowej ale moja matka ma dochody z tytułu pracy oraz jest włascicielem
    nieruchomości.
    Pytanie: Co w takiej sytuacji będzie najrozsądniejszym rozwiązaniem, jaki
    kredyt, gdzie najtaniej?

    Serdecznie pozdrawiam i liczę na pomoc!
    Tom

  • 2. Data: 2004-02-17 06:15:12
    Temat: Re: Gdzie i jaki kredyt tzw. refinansowy?
    Od: Antoni <h...@g...pl>

> [...]
    > nieruchomości.
    > Pytanie: Co w takiej sytuacji będzie najrozsądniejszym rozwiązaniem, jaki

    Zobacz tutaj:
    http://www.immobel.com/Polish/Poland/gebank/index.js