  • 1. Data: 2013-06-05 19:46:00
    Temat: warunki zwolnienia z opłaty za kartę w Inteligo
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    dwa pytania do praktyków

    1. czy płatności payu na allegro są liczone do limitu 99,99zł który zwalnia z opłaty
    4zł za debetówkę w inteligo?

    2. czy bezgotówkowe doładowanie komórki w bankomacie pkobp jest liczone do limitu
    99,99zł który zwalnia z opłaty 4zł za debetówkę w inteligo?

  • 2. Data: 2013-06-07 01:50:30
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-06-05 19:46, Sebastian pisze:
    > dwa pytania do praktyków
    >
    > 1. czy płatności payu na allegro są liczone do limitu 99,99zł który zwalnia z
    opłaty 4zł za debetówkę w inteligo?

    Tak

    > 2. czy bezgotówkowe doładowanie komórki w bankomacie pkobp jest liczone do limitu
    99,99zł który zwalnia z opłaty 4zł za debetówkę w inteligo?

    Nie wiem, nie ładuje w bankomacie, ale wątpię - pewnie ściąga
    bezpośrednio z konta ;)
    - ale jaki problem doładować tel. płacąc kartą ?

  • 3. Data: 2013-06-07 02:20:53
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Waldek <m...@n...dam> w wiadomości
    news:kor782$536$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Nie wiem, nie ładuje w bankomacie, ale wątpię - pewnie ściąga
    > bezpośrednio z konta ;)
    Pewnie jest liczone do limitu, bo to jest traktowane jako płatność
    kartą.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 4. Data: 2013-06-08 00:26:05
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    > Nie wiem, nie ładuje w bankomacie, ale wątpię - pewnie ściąga
    >
    > bezpośrednio z konta ;)
    >
    > - ale jaki problem doładować tel. płacąc kartą ?

    Używam blue.pl i opcji Metoda płatności -> Karta płatnicza. Działa bez pudła

  • 5. Data: 2013-06-08 15:23:15
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-07 01:50, Waldek pisze:

    > Nie wiem, nie ładuje w bankomacie, ale wątpię - pewnie ściąga
    > bezpośrednio z konta ;)
    > - ale jaki problem doładować tel. płacąc kartą ?

    Nieprawda
    Doładowanie telefonu to płatność bezgotówkowa.

    Sławek