  • 1. Data: 2013-06-05 19:36:45
    Temat: OpenOnline - co to za g....
    Od: Benny <j...@g...com>

    Da się przywrócić stary widok? Co zmiana to na gorsze

  • 2. Data: 2013-06-05 19:42:38
    Temat: Re: OpenOnline - co to za g....
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Benny" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Da się przywrócić stary widok? Co zmiana to na gorsze

    cytując...

  • 3. Data: 2013-06-05 21:34:12
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 19:36:45 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
    > Da się przywrócić stary widok? Co zmiana to na gorsze

    dzięki. ciekawe jak marketingowcy zareagują jak większość osób tego dokona

  • 4. Data: 2013-06-05 21:41:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Benny <j...@g...com> writes:

    > dzięki. ciekawe jak marketingowcy zareagują jak większość osób tego dokona

    Tak jak zrobili to w getinie (nie online) i zrobią w mbanku.
    Po prostu przełączą jeszcze raz, bez możliwości powrotu.

    KJ

    The English instinctively admire any man who has no talent and is modest
    about it.
    -- James Agate, British film and drama critic

  • 5. Data: 2013-06-05 21:47:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > dzięki. ciekawe jak marketingowcy zareagują jak większość osób tego dokona

    Zlikwidują możliwość powrotu do starszej wersji. Oni wiedzą lepiej co
    dla ciebie jest lepsze.

  • 6. Data: 2013-06-06 10:36:27
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 21:47:56 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > Zlikwidują możliwość powrotu do starszej wersji. Oni wiedzą lepiej co
    >
    > dla ciebie jest lepsze.

    Podobno za 3 miesiące przełączą na stałe na nową wersję.

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-06-06 17:47:27
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > dzięki. ciekawe jak marketingowcy zareagują jak większość osób tego dokona

    Wiekszość nie ma pojęcia gdzie są ustawienia i do czego służą.