  • 1. Data: 2013-06-05 17:24:02
    Temat: Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku
    Od: "y...@g...com" <y...@g...com>

    Witam,
    zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
    jest to możliwe w oddziale
    db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

    pzdr
    Yooseph

  • 2. Data: 2013-06-05 18:54:20
    Temat: Re: Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Cze, 17:24, "y...@g...com" <y...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
    > jest to możliwe w oddziale
    > db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

    Chodzi Ci o ostanie TOiP, czy po prostu chcesz zamknac rachunek?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2013-06-05 19:50:21
    Od: y...@g...com

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 18:54:20 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:

    > Chodzi Ci o ostanie TOiP, czy po prostu chcesz zamknac rachunek?

    Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.

  • 4. Data: 2013-06-05 20:28:23
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-05 17:24, y...@g...com pisze:
    > zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
    > jest to możliwe w oddziale
    > db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

    zamykanie szybkie i proste jak budowa cepa
    w porównaniu do zamykania ING to poezja ;)

    --
    radar

  • 5. Data: 2013-06-06 08:59:06
    Od: komarek <m...@g...com>

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 19:50:21 UTC+2 użytkownik y...@g...com napisał:
    > Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.
    Czy dobrze rozumiem, że po zmianie w toip, aby konto (karta) było nadal darmowe
    trzeba dokonać raz w miesiącu transakcji na kwotę co najmniej 200 zł?

  • 6. Data: 2013-06-06 09:20:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-06 08:59, komarek pisze:
    > Czy dobrze rozumiem, że po zmianie w toip, aby konto (karta) było nadal darmowe
    trzeba dokonać raz w miesiącu transakcji na kwotę co najmniej 200 zł?

    Wówczas karta kosztuje 1zł :P (standardowy koszt to 5zł, a "rabat" - 4zł).

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-06-06 17:49:08
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Cze, 19:50, y...@g...com wrote:

    > Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.

    Ja zlozylem w oodziale wczesniej napisane oswiadczenie, ze nie
    akceptuje wprowadzonych zmian do TOiP.
    Zgodnie z prawem w tym przypadku konto zostanie zamkniete na dzien
    przed wprowadzeniem zmiany.

    Oczywiscie - pismo w dwoch kopiach, zeby mogli Ci na Twojej kopii
    przybic date wplywu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2013-06-06 20:30:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> 3...@w...goo
    glegroups.com

    : zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
    : jest to możliwe w oddziale
    : db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

    Ja tak zamknąłem bezproblemowo.
    Ale ja nie dostałem ani modemu, ani BTsłuchawki. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'