  • 1. Data: 2013-06-05 23:41:10
    Temat: UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    15 min temu zrobilem sobie przelew znacznej kwoty z multi do mbanku i
    niestety nie zostal zaksiegowany online.
    ktos z Was mial takie przypadki?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2013-06-06 00:02:15
    Temat: Re: UWAGA... przelew multi>>mbank juz nie online
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wromek" <wromek@...gmail.com> writes:

    > 15 min temu zrobilem sobie przelew znacznej kwoty z multi do mbanku i
    > niestety nie zostal zaksiegowany online.
    > ktos z Was mial takie przypadki?
    Mi tam moja złotówka przeszła błyskiem.
    Jesteś pewien, że na właściwe konto zrobiłeś ten przelew?
    KJ

    Fashions have done more harm than revolutions.
    -- Victor Hugo

  • 3. Data: 2013-06-06 00:17:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wromek" napisał w wiadomości grup

    > 15 min temu zrobilem sobie przelew znacznej kwoty z multi do mbanku i
    > niestety nie zostal zaksiegowany online.
    > ktos z Was mial takie przypadki?

    Chodzą nadal online.

  • 4. Data: 2013-06-06 00:25:47
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wromek" napisał w wiadomości grup

    > Chodzą nadal online.

    ja zrobilem godzine temu, sprawdzalem kilka razy czy nie bylo bledu w
    rachunku (przelew i tak byl zdefiniowany)
    kasy nadal nie ma w mbanku...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2013-06-06 00:55:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-06 00:17, MarekZ pisze:

    > Chodzą nadal online.

    Od kiedy tak jest? Kiedyś chodziły via KIR i sesjami? Chyba coś przespałem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2013-06-06 06:29:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    > Od kiedy tak jest? Kiedyś chodziły via KIR i sesjami? Chyba coś przespałem.
    AFAIR od listopada 2010. Nigdy nie chodziły KIR-em (za to zgodnie z
    sesjami)

    KJ

    The luck that is ordained for you will be coveted by others.

  • 7. Data: 2013-06-06 07:08:06
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Od kiedy tak jest? Kiedyś chodziły via KIR i sesjami? Chyba coś
    > przespałem.

    jakis rok, moze poltora szlo online. do wczoraj wieczora....

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-06-06 07:45:29
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > 15 min temu zrobilem sobie przelew znacznej kwoty z multi do mbanku i
    > niestety nie zostal zaksiegowany online.
    > ktos z Was mial takie przypadki?

    juz wiem o co chodzi, sznowny bank zapomnial mnie poinformowac, ze
    zablokowal moje konto w celach bezpieczenstwa bo kilka dni temu skladalem
    reklamacje dot. zmiany adresu do korespondencji. nie skladalem zadnej zmiany
    adresu na moj stary adres zamieszkania wiec zablokowali mi wszystko, lacznie
    z tym, ze nie poszlo polecenie zaplaty bardzo waznej faktury...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2013-06-06 19:37:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmiany adresu na moj stary adres zamieszkania wiec zablokowali mi
    > wszystko, lacznie z tym, ze nie poszlo polecenie zaplaty bardzo waznej

    I dlatego te wszystkie "niemarmórkowe" banki, nie nadają się do
    profesjonalnych zastosowań.

  • 10. Data: 2013-06-07 01:18:53
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > I dlatego te wszystkie "niemarmórkowe" banki, nie nadają się do
    > profesjonalnych zastosowań.

    na cale szczescie mbank juz jest marmurkowy...

    --
    pozdrawiam, wromek