  • 1. Data: 2013-10-22 06:26:27
    Temat: w mB-ierdnięciu umiom liczyć!
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Aż się boję powierzać im pieniądze...
    Spójrzcie proszę na daty założenia/zapadalności i długość lokaty:

    Data założenia
    22-10-2013
    Data zapadalności
    22-02-2014
    Kwota początkowa
    10 000,00 PLN
    Kwota aktualna
    10 000,00 PLN
    Rodzaj naliczania odsetek
    NA ZAKOŃCZENIE
    Długość
    6 MIESIĘCY

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-22 07:43:43
    Temat: Re: w mB-ierdnięciu umiom liczyć!
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-10-22 06:26, sqlwiel pisze:
    > Aż się boję powierzać im pieniądze...
    > Spójrzcie proszę na daty założenia/zapadalności i długość lokaty:
    >
    > Data założenia
    > 22-10-2013
    > Data zapadalności
    > 22-02-2014
    > Kwota początkowa
    > 10 000,00 PLN
    > Kwota aktualna
    > 10 000,00 PLN
    > Rodzaj naliczania odsetek
    > NA ZAKOŃCZENIE
    > Długość
    > 6 MIESIĘCY

    mam tak samo,
    dzwoniłem w tej sprawie na mParty i powiedzieli, że dla nich ważna jest
    data zapadalności lokaty
    w każdym razie zrobiłem sobie zrzut ekranu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-10-22 11:22:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
    >Aż się boję powierzać im pieniądze...
    >Spójrzcie proszę na daty założenia/zapadalności i długość lokaty:
> [...]

    A to byla lokata na 6 czy na 4 miesiace ?

    Bo drobny blad programisty/wprowadzacza danych i nie ma sie co dziwic
    ze lokata 4-m zostanie opisana jako "6 MIESIECY".

    W druga strone podobnie, drobny blad i lokata "6m" zostanie do systemu
    wprowadzona z zakonczeniem po 4 ..

    J.

  • 4. Data: 2013-10-22 15:22:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-10-22 11:22, J.F pisze:

    > A to byla lokata na 6 czy na 4 miesiace ?

    w moim przypadku 4 miesięczna

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-10-24 18:09:24
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-10-22 06:26, sqlwiel pisze:
    > Aż się boję powierzać im pieniądze...
    > Spójrzcie proszę na daty założenia/zapadalności i długość lokaty:
    >
    > Data założenia
    > 22-10-2013
    > Data zapadalności
    > 22-02-2014
    > Kwota początkowa
    > 10 000,00 PLN
    > Kwota aktualna
    > 10 000,00 PLN
    > Rodzaj naliczania odsetek
    > NA ZAKOŃCZENIE
    > Długość
    > 6 MIESIĘCY

    Zakładałem dzisiaj i mam to samo. Data zapadalności 24.02., a długość
    lokaty 6 miesięcy. Czyli nie poprawili do tej pory ewidentnego babola.
    Taki to "nowoczesny" bank.