  • 1. Data: 2013-10-21 07:42:45
    Temat: Aliorowcy - nie spać!
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    http://www.polskieradio.pl/42/259/Artykul/959309,Zna
    ki-zapytania-wokol-Alior-Banku-Stanislaw-Kluza-wzywa
    -do-sprawdzenia-ostatnich-transakcji-

    "Pytania b. szefa KNF nie dziwią, w związku z napływającymi
    informacjami. Jak czytamy na portalu Bankier. pl, 1 października zarząd
    i dyrektorzy Alior Banku sprzedali pakiet 678.856 akcji po cenie 87,20
    zł za sztukę"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-21 21:14:54
    Temat: Re: Aliorowcy - nie spać!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > informacjami. Jak czytamy na portalu Bankier. pl, 1 października zarząd
    > i dyrektorzy Alior Banku sprzedali pakiet 678.856 akcji po cenie 87,20

    współczuję tym, którzy kupili wtedy te akcje...
    dla mnie tak niski kurs papierów dobrego banku tylko cieszył ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS