  • 1. Data: 2013-10-22 06:21:32
    Temat: mBank i lokata "skarby jesieni"
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Wczoraj (poniedziałek) złożyłem wniosek, wczoraj kasa była na koncie (3.
    eliksirem), a lokaty otworzyły się z datą dzisiejszą, 22.10.

    Czy to jest zgodne z regulaminem mLokat (tak, leniwy jestem i nie chce
    mi się szukać), czy mam dzwonić z mordą?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-22 11:54:23
    Temat: Re: mBank i lokata "skarby jesieni"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
> [...]
    >Czy to jest zgodne z regulaminem mLokat (tak, leniwy jestem i nie
    >chce mi się szukać), czy mam dzwonić z mordą?

    A to swoja droga chyba faktycznie bardzo chca kasy, skoro pozwalaja
    "zalozyc" lokate zanim wplyna srodki :-)
    Ktos to przeciez musi potem przegladac, czy to juz ...

    Ha, a mnie odrzucilo wnioski juz po kilku minutach ... chyba ze tak
    sie objawia czekanie przy braku srodkow.

    A juz dawno powinni zaksiegowac przelew.

    J.

  • 3. Data: 2013-10-22 16:51:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-22 11:54, J.F pisze:

    > A to swoja droga chyba faktycznie bardzo chca kasy, skoro pozwalaja
    > "zalozyc" lokate zanim wplyna srodki :-)
    > Ktos to przeciez musi potem przegladac, czy to juz ...

    Nie rozumiem, albo Ty... :)
    Wniosek wypełniony 21.10 ok. południa. Środki wpłynęły 3. eliksirem
    21.10 wieczorem. Lokaty powinny się założyć "automatem", a mejla
    potwierdzającego założenie ich z datą 22.10 dostałem o g. 01:22, 22.10
    (wtorek).
    Moja kasa nie przyniosła mi odsetek za północ z 21/22, a powinna.
    mBździna mi wisi piwo.

    > Ha, a mnie odrzucilo wnioski juz po kilku minutach ... chyba ze tak sie
    > objawia czekanie przy braku srodkow.

    Nie. Wnioski mi przyjęło, gdy miałem na kontach 50zł

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-10-22 17:32:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości

    >Nie rozumiem, albo Ty... :)

    Rozumiemy rozumiemy, chodzilo mi o to ze to troche dziwne, ze bank
    zaklada lokaty gdy na koncie pusto.
    Az tak potrzebuja pieniedzy ze lepiej aby klient sie dzis zlapal, a
    wplaci niech w ciagu 5 dni ?

> [...]
    >22.10 (wtorek).
    >Moja kasa nie przyniosła mi odsetek za północ z 21/22, a powinna.

    Na piwo by sie raczej nie uzbieralo :-)

    Ale to jednak komplikacja dla programistow, tak czekac na srodki ktore
    dopiero przyjda.
    Nie wiem - czy mBank mial to standardowo, czy musieli sie sprezyc ...
    co by sugerowalo duzy brak kasy :-)

    >Nie. Wnioski mi przyjęło, gdy miałem na kontach 50zł

    A u mnie odrzut.
    Po czym zaksiegowali pare operacji ... i im sie wszystko pop* - sami
    juz nie wiedza ile ja mam tych nowych srodkow i do ilu jestem
    uprawniony :-)
    No nic, zalozyli tych lokat za duzo, poczekamy co z tego wyjdzie.

    Ciekawe co potem - skasuja lokaty, czy grzecznie sie upomna ze
    powinienem doplacic :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-10-22 21:53:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > No nic, zalozyli tych lokat za duzo, poczekamy co z tego wyjdzie.
    >
    > Ciekawe co potem - skasuja lokaty, czy grzecznie sie upomna ze

    piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy może jeszcze jakaś
    "super" oferta mbąku się pojawiła?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-10-22 22:01:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 21:53:01 +0200, RobertS napisał(a):

    > piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy może jeszcze jakaś
    > "super" oferta mbąku się pojawiła?

    Jest chyba na 4,6 i 12 m-c

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-10-22 22:06:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-22 22:01, xbartx pisze:

    > Jest chyba na 4,6 i 12 m-c

    teraz widzę, w Multi tak się nazywa...

    Multi daje więcej na 4 m-ce niż klony, taka sytuacja chyba pierwszy raz
    od kilku lat?!

    promocja w GO kończy się jutro (3,3 na 4 m-ce) ciekawe czy dadzą więcej
    niż BRE

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-10-23 07:47:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 21:53:01 +0200, RobertS napisał(a):
    > piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy może jeszcze jakaś
    > "super" oferta mbąku się pojawiła?

    4, 6 lub 9 miesiecy.

    A czasy takie ze nie wiadomo - narzekac ze min 4mc, czy narzekac ze
    max 9 mcy :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-10-23 07:51:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 07:47, J.F. pisze:

    > 4, 6 lub 9 miesiecy.
    >
    > A czasy takie ze nie wiadomo - narzekac ze min 4mc, czy narzekac ze
    > max 9 mcy :-)

    Przy takim samym oprocentowaniu, to ja-tam zawsze zakładam na najkrótszy
    okres. Wolę trzymać banki w niepewności i trosce o klienta. :)

    No i - mam znacznie większą, prawie dwukrotnie szansę nie przeżyć 9
    miesięcy, niż nie przeżyć 4. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-10-23 20:40:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >klienta. :)
    >No i - mam znacznie większą, prawie dwukrotnie szansę nie przeżyć 9

    Tylko ze wiesz - masz tez szanse za 4 miesiace dowiedziec sie ze
    "panie, teraz to nawet 2.5% nikt nie daje" :-)

    J.