  • 1. Data: 2013-10-21 16:57:22
    Temat: Zagraniczna karta ATM w Polsce
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Gdy jestem w Polsce z amerykanska karta ATM, bank PKO pobiera 7%
    prowizje od pobieranych pieniedzy.

    Ktos mi mowil ze jakis bank w Warszawie nie pobiera zadnych prowizji
    od takich operacji, ale nie mogl sobie przypomniec jaki to bank.

    Czy taki bank istnieje, czy tez to jest urban legend?

    A.L.

  • 2. Data: 2013-10-21 17:21:27
    Temat: Re: Zagraniczna karta ATM w Polsce
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-10-21 16:57, A.L. pisze:
    > Gdy jestem w Polsce z amerykanska karta ATM, bank PKO pobiera 7%
    > prowizje od pobieranych pieniedzy.

    Pobieranych jak?

    > Ktos mi mowil ze jakis bank w Warszawie nie pobiera zadnych prowizji
    > od takich operacji, ale nie mogl sobie przypomniec jaki to bank.

    a twój bank nie wie?

    Sławek

  • 3. Data: 2013-10-21 19:13:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:
    > Gdy jestem w Polsce z amerykanska karta ATM, bank PKO pobiera 7%
    > prowizje od pobieranych pieniedzy.

    jakies bzdury

    mozesz jasniej?

  • 4. Data: 2013-10-22 14:57:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    >Gdy jestem w Polsce z amerykanska karta ATM, bank PKO pobiera 7%
    >prowizje od pobieranych pieniedzy.

    Masz na mysli wyplaty z bankomatow, czy w banku przy okienku ?
    I coz to za karta -Visa, Amex, czy jeszcze cos innego ?

    >Ktos mi mowil ze jakis bank w Warszawie nie pobiera zadnych prowizji
    >od takich operacji, ale nie mogl sobie przypomniec jaki to bank.
    >Czy taki bank istnieje, czy tez to jest urban legend?

    Citi bym sprawdzil - oni sie chwala amerykanskimi korzeniami, to moze
    i amerykanskie karty znaja.

    Dawniej mozna by jeszce do AIG uderzyc, ale to teraz Santander ...

    J.

  • 5. Data: 2013-10-22 16:16:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Oct 2013 14:57:44 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Masz na mysli wyplaty z bankomatow, czy w banku przy okienku ?
    >I coz to za karta -Visa, Amex, czy jeszcze cos innego ?

    To jest zwykla karta ATM a nie karta kredytowa. Na froncie nie ma logo
    Visa, MasterCard ani AMEX. Sluzy tylko do pobierania pieniedzy.

    Pieniadze bralem w siedzibie banku Pekao na Bilelanach. Doliczyli 7%.
    Inwestygacja w banku amerykanskim pokazala ze to Bank Pekao pobral 7%

    Pytanie: czy jest bank ktory pobiera mniej?

    A.L.

  • 6. Data: 2013-10-22 17:17:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:
    > Pieniadze bralem w siedzibie banku Pekao na Bilelanach. Doliczyli 7%.

    i dlatego wtopiles. zaplaciles za "czynnik ludzki"

    Idz do pierwszego lepszego z brzegu bankomatu.
    zaden bankomat nie pobierze prowizji dla siebie.
    co najwyzej twoj wlasny bank sobie jakies 3% pewnie doliczy.
    tylko pytanie czy ta twoja dziwna karta zadziała.

    ty jakis sprawny inaczej jestes, zawsze masz cos niestandardowego.
    nie ma kolo ciebie banku ktory wydawałby normalną kartę check card?

  • 7. Data: 2013-10-22 17:44:07
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Oct 2013 10:17:05 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >ty jakis sprawny inaczej jestes, zawsze masz cos niestandardowego.
    >nie ma kolo ciebie banku ktory wydawałby normalną kartę check card?

    Jest. Ale ja takich kart nie uzywam z definicji

    A.L.

  • 8. Data: 2013-10-22 18:45:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    > Jest. Ale ja takich kart nie uzywam z definicji

    to plac 7%. w wolnym kraju zyjesz.

    po za tym nikt cie nie kaze uzywac check card do czegokolwiek po za
    wypłatą z bankomatu.