  • 1. Data: 2003-02-08 18:37:23
    Temat: w ktorym banku jest jakas promocja na zalozenie konta?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    bo mi trzeba zalozyc w koncu konto w jakims banku, a w dobie
    wszechoobecnych promocji zalozyc ot tak po prostu to mi nie pasuje :-)

    ktos moze cos wie o obecnie panujacych promocjach na otwieranie kont?

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-08 18:53:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:6fja4v81d8t7omj6tdnjv17r4e3jk7b8ul@4ax.com, Wladek
    <w...@p...onet.pl>:
    > bo mi trzeba zalozyc w koncu konto w jakims banku, a w dobie
    > wszechoobecnych promocji zalozyc ot tak po prostu to mi nie pasuje :-)
    >
    > ktos moze cos wie o obecnie panujacych promocjach na otwieranie kont?

    Jest jedna niezla promocja i wyslalem Ci info na priv (tu na grupie raczej
    nie lubimy spamowania), ale Twoj adres "wladkosko" nie dziala - jesli podasz
    wlasciwy lub napiszesz do mnie na priv (instrukcja w podpisie), to wysle Ci
    ponownie informacje.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-08 22:43:47
    Od: "Jacek" <t...@p...onet.pl>

    Ja wiem o Inteligo. Napisz do mnie na priv to przesle Ci szczególy. Nie
    pozalujesz :-)

  • 4. Data: 2003-02-09 08:53:38
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 23:43:47 +0100, "Jacek" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja wiem o Inteligo. Napisz do mnie na priv to przesle Ci szczególy. Nie
    >pozalujesz :-)
    heh :-) dzieki dzieki... inteligo niestety nie whodzi w gre, bo mam w
    nim konto juz oczywscie :-)

    wiec jakis inny,, moze city, moze spoldzielczy? :-)