  • 1. Data: 2003-02-08 18:45:28
    Temat: konto dla firmy
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    Jaki bank polecicie dla osoby prowadzącej samodzielnie działalność
    gospodarczą? Nie ma co kręcić - chodzi o najtańsze.

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-08 22:15:47
    Temat: Re: konto dla firmy
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam w Inteligo i jest O.K. Ale najtaniej to chyba będzie w mBanku (nie ma
    opłat za prowadzenie i przelewy do ZUS za darmo). Tylko nie wiadomo jak
    długo ;-)

  • 3. Data: 2003-02-09 14:24:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Promo wrote:
    > Ja mam w Inteligo i jest O.K. Ale najtaniej to chyba będzie w
    > mBanku (nie ma opłat za prowadzenie i przelewy do ZUS za darmo).
    > Tylko nie wiadomo jak długo ;-)

    Jeszcze VWBank

  • 4. Data: 2003-02-09 17:02:37
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Jeszcze VWBank

    na minus
    opcja internetowa - 36 zl (token)
    przelew ZUS - 5 zl
    zero mozliwosci wplaty i wyplaty gotowki

    na plus
    zero innych oplat (przelewy)

    nie wiem, czy juz zaimplementowano przelewy podatkowe

    M.

  • 5. Data: 2003-02-09 22:35:28
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > na minus
    > opcja internetowa - 36 zl (token)
    > przelew ZUS - 5 zl
    > zero mozliwosci wplaty i wyplaty gotowki

    Co do ostatniego sie nie zgodze, posiadaja kasy w siedzibie przy Al. Jana
    Pawła II w Warszawie. Przy wyplacie wiekszych kwoty, nalezy wczesniej
    poinformowac za pomoca infolini lub internetu.

    > na plus
    > zero innych oplat (przelewy)

    kolejny plus to ze obsluguja takze Spolki prawa handlowego (sp z o.o. i
    s.a.) czego nie oferuje zaden inny bank internetowy z tego co mnie wiadomo.
    Jesli jestem w bledzie prosze o informacje.

    nastepny plus to _JAKOSC OBSLUGI_ naprawde pierwsza klasa, nawet jesli
    popelnia blad umieja powiedziec "przepraszam" i szybko sie poprawic.

    > nie wiem, czy juz zaimplementowano przelewy podatkowe

    Roznia sie czyms od normalnych ?

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska