  • 1. Data: 2003-02-08 15:46:16
    Temat: ciezkie czasy BZWBK
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Witam
    wraz z nowym wyciągiem przyszła informacja:
    - trybie przekazywania wyciągów - teraz raz na 2 miesiące
    czyli oszczędność banku 50%
    - kolejna od 1.03 zmiana opłat i prowizji dla ludności
    i tu są pewne obawy co tym razem wymyślono bo np.w cichy sposób obniżono
    oprocentowanie Lokaty24 w styczniu, zwiększono niektóre opłaty
    A może tym razem jakaś obniżka opłat :) ?

    --
    wob

  • 2. Data: 2003-02-08 18:52:28
    Temat: Re: ciezkie czasy BZWBK
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    wob wrote:
> [...]
    > obniżono oprocentowanie Lokaty24 w styczniu, zwiększono niektóre
    > opłaty
    > A może tym razem jakaś obniżka opłat :) ?

    szykuja sie do fuzji to dlatego !!!z ING lub Millenium !!

    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"

  • 3. Data: 2003-02-08 22:34:08
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > szykuja sie do fuzji to dlatego !!!z ING lub Millenium !!

    nie denerwuj mnie w weekend:-(

    a na powaznie - to o co chodzi z ta fuzja? dopiero co sie laczyli! malo im?

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 4. Data: 2003-02-09 04:28:07
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    ania wrote:

    > nie denerwuj mnie w weekend:-(
    >
    > a na powaznie - to o co chodzi z ta fuzja? dopiero co sie laczyli!
    > malo im?

    takie są ploty na rynku miedzybankowymponieważ mają ten sam system
    komputerowy
    Kapitał zawsze dąży do maksymalizacji zysku !

  • 5. Data: 2003-02-09 14:03:39
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > takie są ploty na rynku miedzybankowymponieważ mają ten sam system
    > komputerowy
    > Kapitał zawsze dąży do maksymalizacji zysku !

    taaaaak:-(
    i nikt sie z nami klientami znowu nie bedzie liczyl
    jakos mi sie millenium nie usmiecha a i ing tez nie:-(

    czyli pora zaczac sie rozgladac za czyms innym - tylko czym?:-)

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 6. Data: 2003-02-10 09:30:01
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > takie są ploty na rynku miedzybankowymponieważ mają ten sam system
    > komputerowy
    > Kapitał zawsze dąży do maksymalizacji zysku !

    ha ha ha
    ICBS ma kilka (wiecej niz 5 bankow w Polsce) i jakos wcale sie nie lacza
    to ze robili ostatnio upgrade to poczatek "serii" - wszystkie banki ktore
    nie przesly na nowe numery kont beda to robic

    czy to ze kazda firma ma Platnika ma oznaczac ze beda sie laczyc ?

    Piotr

  • 7. Data: 2003-02-10 16:14:03
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > A może tym razem jakaś obniżka opłat :) ?

    dziś w tygodniku Newsweek.była informacja a skandalicznej opłacie w BZWBK
    4zł ! za wpłatę pieniędzy w okienku bankowym
    to juz naprawdę przesada :(

    --
    wob

  • 8. Data: 2003-02-11 10:36:14
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    BZWBK

    > Taka oplate uiszczalem tylko w przypadku wplaty na rachunek w innym banku.
    Jak
    > wplacam na wlasny rachunek to tez place??

    byłem w banku newsweek kłamie - nie ma i nie będzie takiej opłaty dla
    ludności

    --
    wib

  • 9. Data: 2003-02-11 15:48:53
    Od: w...@o...pl

  • 10. Data: 2003-02-11 20:20:35
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Taka oplate uiszczalem tylko w przypadku wplaty na rachunek w innym banku.
    Jak
    > wplacam na wlasny rachunek to tez place??

    jak na prywatny to nic nie placisz (na firmowy nie wiem bo nie wplacam tylko
    przelewam)

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf