  • 1. Data: 2002-09-03 17:17:49
    Temat: w jakim banku konto dla firmy?
    Od: a...@p...onet.pl

    dziendobrywieczor,
    pewnie juz o yym bylo ale jakos nie moglam znalezc a bardzo zalezy mi
    na czasie.poradzcie w ktorym banku zalozyc konto dla firmy.
    najlepiej aby mozna bylo robic transakcje przez net.oczywiscie chodzi mi o jak
    najtansze uslugi a najlepiej za darmo o ile taka jest mozliwosc.
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
    alicja

  • 2. Data: 2002-09-03 17:30:42
    Temat: Re: w jakim banku konto dla firmy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    zeby ci pomoc szukac - wejdz na www.google.com.pl
    pozniej zakldka grupuy dyskusyjne
    wybierz sobie pl - > biznes -> banki - szukaj - pytanie raz na tydzien albo
    czesciej sie pojawia :)

  • 3. Data: 2002-09-03 17:42:44
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    AMRA wrote:
    > zeby ci pomoc szukac - wejdz na www.google.com.pl
    > pozniej zakldka grupuy dyskusyjne
    > wybierz sobie pl - > biznes -> banki - szukaj - pytanie raz na
    > tydzien albo czesciej sie pojawia :)

    Prościej jeszcze:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=pl.bizne
    s.banki

  • 4. Data: 2002-09-04 07:25:13
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witaj,

    Odpowiedź wprost: Telepekao24

    http://www.telepekao24.pl

    Pozdrawiam,
    Bam

  • 5. Data: 2002-09-05 19:52:35
    Od: "ML" <m...@p...fr>

    telepekao24 ma jedną wadę, do firmowego konta nie ma karty bankomatowej

  • 6. Data: 2002-09-05 20:40:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > telepekao24 ma jedną wadę, do firmowego konta nie ma karty bankomatowej

    a po 3 miesiacach? :)

  • 7. Data: 2002-09-07 19:33:49
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik AMRA napisał:

    > a po 3 miesiacach? :)

    Chyba to samo? :-)

    Brak karty bankomatowej byłby do przeżycia - o wiele mniej przyjemne
    jest to, że do firmowego telepekao24 nie ma również karty IKM - dostęp
    tylko z poziomu tokena; jak się zgubi, to nawet nie dowiesz się ile masz
    kasy. Teleserwisa, mnie każetsa, toże niet. Drugi, zapasowy tokenik "dla
    księgowej" za 200zł.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2002-09-09 21:34:32
    Od: a...@p...onet.pl

    > Brak karty bankomatowej byłby do przeżycia -
    a czemu tak sadzisz? myslalam ze to jest bardzo wazne ale nie mam wiekszego
    doswiadczenia w korzystaniu z banków :(

    > o wiele mniej przyjemne jest to, że do firmowego telepekao24 nie ma również
    karty IKM - dostęp
    > tylko z poziomu tokena;
    co to jest karta IKM?
    czytajac archiwa wywnioskowac mozna ze najlepiej jest z
    multibankiem,mbankiem,bgz.czy moje przemyslenia sa trafne.
    a moze ktos zna millenium dla firmy i volkswagen bank
    pozdrawiam
    ala

  • 9. Data: 2002-09-10 21:36:45
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    > a moze ktos zna millenium dla firmy i volkswagen bank

    Millennium rachunek firmowy:
    opłata za założenie 0 zł
    opłata za prowadzenie 0 zł (albo 5 zł jeżeli średnie saldo z miesiąca masz <
    1000 zł)
    bezpłatna Bankolinia (0 800 12 2000)
    dostep do rachunku w każdym oddziale
    przelewy Elixiry (albo w oddziale, albo przez telefon albo przez bankomat -
    w ATM musza byc wczesniej zdefiniowane )
    do 31.10.02 karta VElectron bez oplat za I rok
    wsystkie operacje on-line (przeprowadzane na biezaco)
    Tyle teraz pamietam :-)
    pzdr
    AruBuru