  • 1. Data: 2008-10-17 06:49:27
    Temat: Szukam najtańszej Karty Kredytowej
    Od: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl>

    Witam,

    Mam taki oto problem :) Od lat unikam posiadania KK w swoim portfelu.
    Nie kręcą mnie promocje, zbieranie punktów itd. Jednakże dopadła mnie
    konieczność jej posiadania i to z winy polityki Apple ;) Żeby zrobić
    zakupy w AppStore z aplikacjami do iPhone'a muszę mieć założone konto, a
    konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie
    ta grupa).

    Zapoznałem się mniej więcej z zasadami jakie obowiązują przy posiadaniu
    KK i szukam karty która: ma jak najmniejszy limit - starczy mi nawet 200
    zł miesięcznie (przynajmniej na początek - bo może mi się spodoba KK),
    wymaga najmniejszego obrotu potrzebnego do anulowania opłaty rocznej,
    alternatywnie jak najniższa opłata roczna, przy założeniu nie
    "wyrobienia" limitu kwotowego transakcji.

    Generalnie nie musi być ubezpieczona bo to w końcu także dodatkowy koszt
    :) Musi być pewnie wypukła :)

    Dzięki za jakieś sugestie :)

    Vonn

  • 2. Data: 2008-10-17 06:58:05
    Temat: Re: Szukam najtańszej Karty Kredytowej
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Vonnegut79onPC" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gd9ckp$c6h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > najmniejszego obrotu potrzebnego do anulowania opłaty rocznej,
    > alternatywnie jak najniższa opłata roczna, przy założeniu nie "wyrobienia"

    Sprawdź karty w ING. MasterCard wystarczało 500zł miesięcznie, aby uniknąć
    opłaty rocznej.

  • 3. Data: 2008-10-17 07:02:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Generalnie nie musi być ubezpieczona bo to w końcu także dodatkowy
    koszt
    > :) Musi być pewnie wypukła :)
    >
    > Dzięki za jakieś sugestie :)
    >
    > Vonn

    no to może spróbuj złotą rybkę z mBanku, ustaw sobie oprocentowanie na
    20% (zakładam, że zawsze będziesz całość spłacał) i wtedy opłata (od
    drugiego roku) wyniesie 38 zł,

    karta w systemie VISA, wypukła, przyzwoity przelicznik waluty,
    ubezpieczenia opcjonalne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-17 07:45:30
    Od: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl>

    Robert Wicik pisze:

    > Sprawdź karty w ING. MasterCard wystarczało 500zł miesięcznie, aby uniknąć
    > opłaty rocznej.

    Hmm dzięki za info - jeśli dobrze zrozumiałem ofertę to do Pomarańczowej
    KK w ING przy średniej wartości transakcji bezgotówkowych wyższej niż
    100 zł miesięcznie, nie naliczają opłaty rocznej, która i tak wynosi 25
    zł :D

    Hmm gdzieś jest haczyk ? Ktoś z Was używa tej karty ?

  • 5. Data: 2008-10-17 07:54:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 17 Oct 2008 08:49:27 +0200, Vonnegut79onPC napisał(a):

> [...]
    > alternatywnie jak najniższa opłata roczna, przy założeniu nie
    > "wyrobienia" limitu kwotowego transakcji.

    Money.pl -- pierwszy rok gratis, po pierwszym roku wystarczy 5 transakcji
    miesięcznie (nawet 5x wyborcza w Empiku), aby mieć ją dalej nieodpłatnie.
    Można też zasilać np. rachunek na Allegro 5x1 zł ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-10-17 07:56:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    > "wyrobienia" limitu kwotowego transakcji.
    >
    > Generalnie nie musi być ubezpieczona bo to w końcu także dodatkowy koszt

    Polbank Komfortowa, do zwolnienia wystarczy 36 transakcji rocznie. Nie wiem
    jaki minimalny limit dają. Największa wada to żałosny podgląd przez sieć
    :).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2008-10-17 08:11:27
    Od: "Kris" <k...@n...com>

> [...]
    > konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie ta

    Hej!

    Na 99,9% wystarczy niekredytowa Visa Classic (wypukła karta debetowa). A na
    90% jakakolwiek wirtualna karta do płacenia w internecie..

    Pozdro!

    Kris

  • 8. Data: 2008-10-17 09:08:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > Nie kręcą mnie promocje, zbieranie punktów itd. Jednakże dopadła mnie
    > konieczność jej posiadania i to z winy polityki Apple ;)
    (...)
    > Dzięki za jakieś sugestie :)

    Jeżeli kk ci nie jest potrzebna to sprawdź debetową z Polbanku. Konto
    oszczędnościowe masz za darmo i kartę do niego, która w 99% zadziała w
    sklepie apple. Jeżeli nie to sprawdź kartę debetową mbanku. Zarówno jedno
    jak i drugie rozwiązanie jest całkowicie bezkosztowe i teraz tak: Polbank
    ma bardzo dobry przelicznik (najlepszy w .pl) za to o www możesz
    praktycznie zapomnieć, mbank ma bardzo dobre www ale przelicznik już
    zdecydowanie gorszy.

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-10-17 09:27:13
    Od: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

> [...]
    > ma bardzo dobry przelicznik (najlepszy w .pl) za to o www możesz
    > praktycznie zapomnieć, mbank ma bardzo dobre www ale przelicznik już

    WG regulaminiu debetowa nie działa w AppStore czy tam iTunes :)
    Aczkolwiek nie próbowałem - kto wie :) Mam karte z mBanku. Przelicznik
    nie ma większego znaczenia, bo najdroższa aplikacja na iPhone'a jest
    chyba za 10 EURO :) wiec nie sądzę by to była jakaś duża różnica dla tej
    kwoty, między sposobem rozliczania walut przy różnych kartach :)

    Ale dzięki za pomysł :)

  • 10. Data: 2008-10-17 09:56:14
    Od: "Kris" <k...@n...com>

    Użytkownik "Vonnegut79onPC" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gd9m8f$cek$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > za 10 EURO :) wiec nie sądzę by to była jakaś duża różnica dla tej kwoty,
    > między sposobem rozliczania walut przy różnych kartach :)

    Raczej system autoryzacji kart nie rozroznia czy karta jest kredytowa czy
    debetowa- bynajmniej jesli chodzi o visa classic. Elektrony czy virtualne
    moze rozrozniac- ale to juz fachowcy sie wypowiedza..

    Kris