  • 1. Data: 2008-10-17 08:32:57
    Temat: Wzrost spreadu w Millennium
    Od: ps <p...@p...pl>

    Spread w Banku Millennium wzrósł do 5,5%.
    Po prostu.
    Tak sobie teraz ustanowili i tak mają.
    Typowo zbójeckie prawo.
    Pytanie tylko dlaczego nie np. 10% ?
    Kiedy i czy jest szansa aby takie przypadki
    badała Komisja Nadzoru Bankowego?

  • 2. Data: 2008-10-17 09:51:22
    Temat: Re: Wzrost spreadu w Millennium
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Napisz do KNF.
    Serio.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-10-17 10:17:08
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    ps pisze:

> [...]
    > Typowo zbójeckie prawo.
    > Pytanie tylko dlaczego nie np. 10% ?
    > Kiedy i czy jest szansa aby takie przypadki

    Zerknij na Dombank ;) 0,239 CHF
    TO już chyba ponad 11,5 %

  • 4. Data: 2008-10-17 12:53:20
    Od: ps <p...@p...pl>

    tylko za bardzo nie mogę odszukać jakiegoś maila do KNB

  • 5. Data: 2008-10-17 18:25:19
    Od: "Ope" <antispam@>

    "ps" <p...@p...pl> wrote in message news:gd9j1t$sbo$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Typowo zbójeckie prawo.
    > Pytanie tylko dlaczego nie np. 10% ?
    > Kiedy i czy jest szansa aby takie przypadki

    Sek w tym, ze moga sobie zrobic i 50% i wszystko bedzie zgodnie z prawem (i
    umowa). ZTCW nie ma zadnego banku, ktory ustalal by kurs dla kredytow
    walutowych uczciwie w postaci np. widelek wobec kursu NBP (np. kupno =
    0,98xNBP, sprzedaz 1,02xNBP).

    pozdr

  • 6. Data: 2008-10-17 18:45:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Ope" <antispam@> writes:

> [...]
    > umowa). ZTCW nie ma zadnego banku, ktory ustalal by kurs dla kredytow
    > walutowych uczciwie w postaci np. widelek wobec kursu NBP (np. kupno =

    Nie byloby problemu gdyby mozna bylo bez trudu splacac zobowiazania
    w ich walucie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2008-10-17 19:49:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Ope napisał(a):

> [...]
    > umowa). ZTCW nie ma zadnego banku, ktory ustalal by kurs dla kredytow
    > walutowych uczciwie w postaci np. widelek wobec kursu NBP (np. kupno =

    W mojej umowie kredytowej (GE) sposób ustalania kursów jest jasno
    ustalony - są ustalane w oparciu o średnią arytmetyczną kursów z 5
    innych banków (wymienionych w umowie).

    PG

  • 8. Data: 2008-10-17 20:27:35
    Od: ps <u...@e...net>

    Piotr Gralak wrote:
    > (..._
    > W mojej umowie kredytowej (GE) sposób ustalania kursów jest jasno
    > ustalony - są ustalane w oparciu o średnią arytmetyczną kursów z 5
    > innych banków (wymienionych w umowie).
    A nie masz przypadkiem w zamian oprocentowania ustalanego nie w umowie a
    w zarządzeniu?

    --
    P.

  • 9. Data: 2008-10-17 20:54:39
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    ps napisał(a):

    > A nie masz przypadkiem w zamian oprocentowania ustalanego nie w umowie a
    > w zarządzeniu?

    ależ skąd. nawet wynegocjowałem obniżkę marży po jakimś czasie (ale za
    aneks, skubańcy, dziabnęli)

    PG

  • 10. Data: 2008-10-17 21:01:17
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Nie byloby problemu gdyby mozna bylo bez trudu splacac zobowiazania
    > w ich walucie.

    Akurat w Millennium mozna kredyt CHF splacac bezposrednio z konta CHF.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek