  • 1. Data: 2005-04-04 09:07:35
    Temat: Zaświadczenie o odestkach
    Od: "Marcin Waluś" <marcin@BEZ_TEGOkrzem.pl>

    Witam!

    Do rozliczenia rocznego PIT potrzebne jest mi "zaświadczenie o wysokości
    zapłaconych odsetek od kredytu hipotecznego za ubiegły rok" - po to abym
    mógł skorzystać z odpowiedniej ulgi podatkowej.
    Prośbę złożyłem w Millenium końcem grudnia zeszłego roku. Minęły 3 miesiące
    i nic. Byłem kilkakrotnie w oddziale i twierdza ze maja problemy techniczne
    bo to jest kredyt, który przeniesiony został z PTF'u (BIG Bank Gdański) do
    Millenium w połowie roku. I dlatego też mają takie problemy z
    zaświadczeniem!

    Co ja mam zrobić!? Pomału kończy się termin rozliczenia. Czy ktoś też ma
    podobną sytuację?

    --
    Marcin Waluś

  • 2. Data: 2005-04-04 19:28:16
    Temat: Re: Zaświadczenie o odestkach
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    A kto wymaga tego zaświadczenia? W moim przypadku wystarczyły zawiadomienia
    z banku o wysokości kolejnych rat do zapłacenia (koniecznie z wyodrębnioną
    kwotą odsetek) oraz wyciągi z konta na potwierdzenie wpłaty (przelewu) tych
    rat. Nie zostały uznane wydrukowane samodzielnie elektroniczne potwierdzenia
    przelewu. Bank to pkobp.

    pzdr
    Mariusz

  • 3. Data: 2005-04-04 20:43:57
    Od: "Marcin Waluś" <marcin@BEZ_TEGOkrzem.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <emerel@...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >kwotą odsetek) oraz wyciągi z konta na potwierdzenie wpłaty (przelewu)
    >tych rat. Nie zostały uznane wydrukowane samodzielnie elektroniczne

    W przeciągu poprzedniego roku co najmniej 2 razy byla zmiana oprocentowania
    mojego kredytu. Po ostatniej nie dostałem harmonogramu spłat tylko
    informację o wysokości raty. Poza tym kredyt jest w walucie wiec jest
    "przeliczany". Nigdy nie mam pewnosci kiedy rata dojdzie do banku i po jakim
    kursie sobie bank naliczy odestki. Muszę miec dokładną kwote - bo na jakiejś
    podstawie muszę podać kwotę w rozliczeniu. Poza tym po pierwszym roku
    korzystania z ulgi już miałem kontrole z US - wole uninknąć problemów.

    --
    Marcin Waluś