  • 1. Data: 2005-10-14 09:21:41
    Temat: vw Bank - chyba maja za duzo pieniedzy
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    od jakiegos czasu zgodnie z moja dyspozycja nie przychodza do mnie
    papierowe wyciagi.
    A tu prosze wczoraj niespodzianka- przyszly.
    Otwieram a tu druga niespodzianka
    na wyciagach jest ... pustka.
    Absolutnie nie ma nic.
    Patrzylem pod swiatlo, spryskalem sokiem z cytryny tez nic :(
    Ktos jeszcze tak zostak potraktowany.
    I teraz mysle co oni chcieli mi przekazac?

    sciskam

    PanTalon (po lekturze Kodu Leonara da Vinci)

  • 2. Data: 2005-10-14 09:50:04
    Temat: Re: vw Bank - chyba maja za duzo pieniedzy
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik m[...] pisze:

    > Patrzylem pod swiatlo, spryskalem sokiem z cytryny tez nic :(
    A sprawdzałeś w świetle księżyca?

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 3. Data: 2005-10-14 09:55:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    m[...] wrote:

    > Otwieram a tu druga niespodzianka
    > na wyciagach jest ... pustka.
    > Absolutnie nie ma nic.

    Skoro papier jest czysty, to skad wiesz, ze to sa wyciagi?

    BTW Ustaw kodowanie na ISO 8859-2.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Badania w dziedzinie medycyny dokonaly tak olbrzymiego postepu,
    ze dzis - praktycznie biorac - nikt juz nie jest zdrowy.
    Bertrand Russell

  • 4. Data: 2005-10-14 10:04:54
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Użytkownik Olin napisał:

    > Skoro papier jest czysty, to skad wiesz, ze to sa wyciagi?
    >
    > BTW Ustaw kodowanie na ISO 8859-2.

    zle napisalem
    Dostalem firmowe formularze wyciagow uz odpowiednimi rubryczkami w
    ktorych nie ma tresci oprocz naglowkow w tychze rubryczkach.
    Kodowanie wlasnie tak mam ustawione mozilla 1.7.8

    PanTalon

  • 5. Data: 2005-10-14 10:12:32
    Od: maho <m...@p...net>

    m[...] wrote:

    > zle napisalem
    > Dostalem firmowe formularze wyciagow uz odpowiednimi rubryczkami w
    > ktorych nie ma tresci oprocz naglowkow w tychze rubryczkach.

    może nie miałeś ruchu na koncie :D:D

    > Kodowanie wlasnie tak mam ustawione mozilla 1.7.8

    pierwszy post napisałeś w us-ascii.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-10-14 10:15:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    maho wrote:
    [...]

    > pierwszy post napisałeś w us-ascii.

    Może przeoczyłem, ale w pierwszym poście nie było pliterek, więc
    kodowanie adekwatne.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-10-14 10:26:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kamil Jońca wrote:

    > Może przeoczyłem, ale w pierwszym poście nie było pliterek, więc
    > kodowanie adekwatne.

    Fajnie; tyle, że u mnie kodowanie "popłynęło" po przedpiścy i musiałem
    pracowicie zmieniać ą->a, ż->z itd.

    Jeśli kto mnie oświeci, albo poda stosownego linka, jak zmusić Mozillę
    do wysłania odpowiedzi z własnym kodowaniem, to będę niezmiernie wdzięczny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu,
    że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy.
    Bertrand Russell

  • 8. Data: 2005-10-14 10:46:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olin wrote:

> [...]
    > do wysłania odpowiedzi z własnym kodowaniem, to będę niezmiernie wdzięczny.

    Ja mam tak:
    Okienko z opcjami: Fonts -> Ramka Character encodings oba
    (incoming/outgoin) ustawione na iso-8859-2 i *nie* zaptaszkowane oba
    pola poniżej
    KJ

  • 9. Data: 2005-10-14 10:47:31
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Olin napisał(a):

> [...]
    > do wysłania odpowiedzi z własnym kodowaniem, to będę niezmiernie wdzięczny.

    W thunderbirdzie szukaj pod edycja-preferencje-czcionki na dole
    kodowanie znaków i dwa check-boxy które powinny Cię zadowolić :). W
    czystej moziili powinno być podobnie

    Fuma K

  • 10. Data: 2005-10-14 11:03:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ja mam tak:
    > Okienko z opcjami: Fonts -> Ramka Character encodings oba
    > (incoming/outgoin) ustawione na iso-8859-2 i *nie* zaptaszkowane oba
    > pola poniżej

    Dzięki za zaangażowanie.
    Mam Mozillę 1.4.2 pod Linuxa i żadnych check-boxów do zaptaszkowania.
    Chyba przyjdzie się apgejdować. :-)