  • 11. Data: 2005-10-14 11:32:14
    Temat: Re: vw Bank - chyba maja za duzo pieniedzy
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-10-14, m[...] napisał/a/o:

    > od jakiegos czasu zgodnie z moja dyspozycja nie przychodza do mnie
    > papierowe wyciagi. A tu prosze wczoraj niespodzianka- przyszly.
    > Otwieram a tu druga niespodzianka
    > na wyciagach jest ... pustka.
    > Absolutnie nie ma nic.
    > Patrzylem pod swiatlo, spryskalem sokiem z cytryny tez nic :(

    To oni pisali sokiem/mlekiem, ty musisz teraz to przypalić ;)

    > Ktos jeszcze tak zostak potraktowany.
    > I teraz mysle co oni chcieli mi przekazac?

    Ja z kolei dostałem kartkę z życzeniami urodzinowymi. Z tym, że konto
    zamknąłem u nich na fali Wielkiej Ucieczki od Prowizji.

    I co teraz?
    Mogą mi wysłać spam marketingowy po wypowiedzeniu umowy?
    Do sądu znimi? ;)

    --
    Pete

  • 12. Data: 2005-10-14 12:37:59
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Ja z kolei dostałem kartkę z życzeniami urodzinowymi. Z tym, że konto
    > zamknąłem u nich na fali Wielkiej Ucieczki od Prowizji.

    hehehe ja tez i zeby bylo smieszniej przy likwidacji konta oddali mi 10zl za
    prowizje za dwa miesiace, ktore mi popbrali zanim ucieklem z e-direct standart
    :-) do innego banku

  • 13. Data: 2005-10-14 12:41:34
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > <ciach> Wielkiej Ucieczki od Prowizji.

    dobre ;)

    GP

  • 14. Data: 2005-10-14 13:12:30
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Olin napisał(a):

    > Dzięki za zaangażowanie.
    > Mam Mozillę 1.4.2 pod Linuxa i żadnych check-boxów do zaptaszkowania.
    > Chyba przyjdzie się apgejdować. :-)

    chyba najwyższa pora:

    urpmq -ra mozilla
    mozilla-1.7.12-3mdk

    trochę świat poszedł do przodu ;)

    Fuma K

  • 15. Data: 2005-10-14 16:12:13
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dintbb$fjl$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz m[...] napisał:

    > od jakiegos czasu zgodnie z moja dyspozycja nie przychodza do mnie
    > papierowe wyciagi.

    u mnie to samo

    > A tu prosze wczoraj niespodzianka- przyszly.
    > Otwieram a tu druga niespodzianka
    > na wyciagach jest ... pustka.

    to samo

    > I teraz mysle co oni chcieli mi przekazac?

    Nowy regulamin, jest jako załącznik.

    --
    S pozdravem,
    August